مقرون به صرفه ترین راه را برای تبلیغات انتخاب کنید

در طول سال ها، خیلی از متدهای تبلیغات درگیر فانتزی های عمومی شده اند. تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات رادیویی، مارکتینگ مستقیم. اما در حال حاضر اینترنت از تبلیغات بنری تا صفحات اجتماعی ثابت کرده است کهارسال ایمیل تبلیغاتی مقرون به صرفه، موثر و هدفمند ترین ابزار تبلیغات است.

ارسال ایمیل تبلیغاتی دست آورد مالی بسیار خوبی به ازای هر ارسال برای شما به ارمغان می آورد.

حتی در اقتصاد لرزان تنها روش موثری است که کسب و کارها می توانند با اطمینان در آن پول بیشتری صرف کنند.

در سال 2012 ارسال ایمیل تبلیغاتی 1.1 بیلیون کسب و کار را شامل شده است.

اخیرا بر اساس یک نظر سنجی بزرگ مشخص شده است، به طور متوسط 50 درصد مردم اگر محصولی مورد علاقه ی آن ها باشد روی لینک مرتبط با آن کلیک می کنند

چند نکته درباره ارسال ایمیل تبلیغاتی

فوق العاده مقرون به صرفه است 

یک ابزار تبلیغاتی به صرفه مانند ارسال ایمیل تبلیغاتی وجود ندارد. هزینه ارسال بسیار پایین است و حتی وقتی شما ارسال های بیشتری داشته باشید پایین تر هم می آید. نسبت به تبلیغات در تلویزیون و رادیو و روزنامه ارسال ایمیل تبلیغاتی یک معامله پر سود است.

 

کاملا هدفمند است

چه نوع دیگری از تبلیغات این امکان را برای شما فراهم می کند تا هر مشتری را با نام خودش صدا بزنید و چیزهایی که می خواهند و نیاز دارند را برایشان تهیه کنید؟

فقط روش ارسال ایمیل تبلیغاتی به شما امکان ارتباط فرد به فرد با مشتریانتان را می دهد.

 

در هر زمانی قابل پیگیری است

 شما می توانید بفهمید چه زمانی ایمیل شما باز شده و بر روی لینک آن کلیک شده است.گزارشات برای شما یک کار بزرگ انجام می دهد. تصویری سریع از این که چگونه کمپین شما این کار را در ساده ترین راه ممکن انجام می دهد. 

یک دسترسی گسترده دارد

ارسال ایمیل تبلیغاتی هیچ مرزی ندارد و شما می توانید به هرکسی در هر جای جهان پیام به طور راحت و  موثر پیام ارسال کنید.

 

بازاریابی از طریق ایمیل انعطاف پذیر است

هیچ نوع دیگری از بازاریابی انبوه به شما آزادی برای ارسال عکس،ویدیو، نوشته، لینک و چیزهای بیشتر را نمی دهد. شما می توانید ایمیل هایتان را با تعدادی گرافیک که استادانه درست شده همراه کنید...

قرار دادن دموی محصول، ویترین خدمات شماست که این ویژگی فقط از طریق ارسال ایمیل تبلیغاتی امکان پذیر است