5 رازی که باعث می شود ایمیل های فروش شما پاسخ داده شود

اگر جزو افرادی هستید که مخاطبینتان در هنگام ارسال ایمیل تبلیغاتی ایمیل های شما را نادیده می گیرند، باید به شما بگویم در این مورد تنها نیستید. در این جا قصد داریم مواردی را به شما آموزش دهیم که با توجه به آن ها بتوانید در ارسال ایمیل تبلیغاتی موفق تر عمل کنید.

 

1- بر روی نوار عنوان و خط اول تمرکز کنید :

بسیاری از نمایندگان فروش زمان خود را برای بدنه پیام های فروششان صرف می کنند و سریعا از نوارر عنوان عبور می کنند. در حالیکه بهترین کار این است که شما وقت زیادی را بر روی پرداخت نوار عنوان بگذارید و بیشترین توجه ممکن را بر روی این بخش و هم چنین پاراگراف اول پیام خود داشته باشید.

 

2- رسمی بودن را کنار بگذارید

شما نباید سعی کنید تا مخاطبین را با زرق و برق های بی جا و تشریفات و تکلفات سخت گیرانه تحت تاثیر قرار دهید. این کار باعث فاصله افتادن میان شما و مخاطبین شما می شود. سعی کنید لحنتان را صمیمانه نگه دارید و استفاده از کلمات و ساختارهای پیچیده را کنار بگذارید

 

3- تحقیق و شخصی سازی :

زمانیکه ارسال ایمیل تبلیغاتی را شروع می کنید، در مورد ایمیل هایی که ارسال می کنید و دریافت کنندگان آن، تحقیق و بررسی انجام دهید.

سعی کنید اطلاعات لازم و کافی درباره آن ها به دست آورید و پیام هایی که برای آن ها می فرستید را به نام شخصی خودشان ارسال کنید. این کار سبب تعامل بیشتر با مشترکین و صمیمت مضاعف می شود و هم چنین به واسطه این کار مشترکین تمایل بیشتری به باز کردن ایمیل های شما دارند.

 

4- پیام هایتان را تا جاییکه می شود کوتاه نگه دارید

زیاد نوشتن یکی از بزرگترین اشتباهاتی است که فروشندگان در نوشتن ایمیل هایشان آن را انجام می دهند. به یاد داشته باشید، هدف شما آموزش مشترکین و یا آموزش آن ها با اطلاعات نیست. هدف شما ارائه پاسخ به آن هاست. فقط همین...مشترکین نمی خواهند پاراگراف های متعدد را بخوانند. اگر پیام شما خیلی طولانی باشد مخاطبین شما از ایمیلتان بیرون می آیند، نوشته های شما را نمی خوانند و آن ها را بدون پاسخ خواهند گذاشت حتی اگر برای نوار عنوان و جملات اول نیز وقت کافی را گذاشته باشید. ایمیل های شما نباید بیشتر از 5 یا 6 خط باشند و در واقع هرچه کوتاه تر باشند، بهتر هستند.

 

5-  همیشه سوال بپرسید

در واقع نباید فراموش کنید که هدف هر ایمیل فروشی گرفتن پاسخ است. شما باید در پایان هر ایمیلی سوالی بپرسید. هرگز ایمیل هایتان را با جملاتی مثل : " اگر سوالی دارید مطرح نمایید " به پایان نبرید. بهتر است به جای این جملات از جملاتی مثل " شما چه چیزهای دیگری می دانید " و یا " با کدام بخش های این ایمیل موافق تر هستید " استفاده کنید

 

رعایت ایت نکات باعث می شود تا شما در ارسال ایمیل تبلیغاتی به اهدافتان برسید و این یک اتفاق ارزشمند است. یادتان باشد فرآیند ایمیل مارکتینگ، فرآیندی هوشمند و هدفمند در راستای رسیدن به اهداف تبلیغاتی شماست. برای تک تک اجزای آن وقت بگذارید و از آن با بی حوصلگی رد نشوید