• 21
    شهریور

    ارسال ایمیل تبلیغاتی - تخفیف 30 درصدی پنل ارسال ایمیل تبلیغاتی میلرلایت

    به مناسبت 1000 مین مشتری راضی از ارسال ایمیل تبلیغاتیتوسطدر ایران، این شرکت با تخفیف ویژه 30 درصدی به کاربران ایرانی آن ها را به استفاده از این محصول ساده، زیبا و کارا دعوت می کند

    قابل ذکر می باشد که این تخفیف در پنل ارسال ایمیل تبلیغاتی فقط برای اکانت های جدید بوده و برای ارتقاء اکانت های قبلی قابل استفاده نخواهد بود

    علاقمندان می توانند برای استفاده از تخفیف پنل ارسال ایمیل تبلیغاتی با شماره تلفن 22353500 تماس گرفته و یا حرف T را به شماره 3000616177 ارسال نمایند تا همکاران در بخش فروش با آن ها تماس بگیریند
    مدت زمان اعتبار این تخفیف تا 23 شهریور 94 می باشد
     
    قیمت  ها با این تخفیف به شرح ذیل می باشند
     
  • عوامل موفقیت در بازاریابی با ارسال ایمیل تبلیغاتی

    • برای موفقیت در ارسال ایمیل تبلیغاتی بهتر است ایمیل های خود را فقط برای افرادی ارسال کنید که برای دریافت آن درخواست داده اند.

    برای احترام به مشتریان خود، بهتر است بعد از دریافت درخواست افراد، یک پیام برای آن ها بفرستید و تاییدیه ای مبنی بر موافقت برای دریافت ایمیل بگیرید. یکی از بهترین راه حل های جلب اعتماد مشتری، احترام به عقاید مشتری در مورد دریافت نامه های تبلیغاتی یا عدم دریافت آن هاست.

    بررسی انجام شده در سال ۲۰۰۱ نشان می دهد که ۶۳% از کاربران وب معتقدند که ارسال نامه های ناخواسته به سبب خرید از طریق وب سایت ها، برای آنان مزاحمت ایجاد می کند. در حالی که در سال ۱۹۹۸ تنها ۵۸% افراد این چنین نظری داشتند.

    این مطلب باعث شده است که اکثر افراد در هنگام خرید و بازدید از وب سایت ها، از آدرس های جعلی و غیرواقعی استفاده کنند. طبق بررسی انجام شده در سال ۱۹۹۵ حدود۶۰% بازدیدکنندگان هنگام پر کردن فرم های اینترنتی، اطلاعات غلط وارد کرده اند.

    • همواره به درخواست های مشتری برای عدم دریافت خبر نامه احترام بگذارید.

    یکی از مواردی که در ارسال ایمیل تبلیغاتی باید رعایت شود این است که که به مشتریانی که تمایل به دریافت خبرنامه نداشته باشند این اجازه را بدهید که با کلیک بر لینک لغو اشتراک، دیگر خبرنامه ایی از طرف شما دریافت نکنند.

    • به یاد داشته باشید هنگام ارسال ایمیل تبلیغاتی حجم کمتر خبرنامه معمولا بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.
    • برای هر تغییری توسط ارسال یک نامه، تائیدیه بگیرید.

    هنگام  ارسال ایمیل تبلیغاتی هر تغییری که در مشخصات و وضعیت مشتری اعمال می شود از وی تاییدیه بگیرید. با این کار درصد امکان بروز اشتباه و اطلاعات غلط را کاهش می دهید. اگر از طریق یک ایمیل نا معتبر درخواستی دریافت کنید، بعد از فرستادن نامه اخذ تائیدیه ، هرگز جوابی دریافت نخواهید کرد. با این روش می توانید بیشترین بهره وری را از ارسال ایمیل تبلیغاتی داشته باشید.

    • لیست ایمیل مشتریان شما فقط و فقط مخصوص شماست!

    اگر می خواهید به پیشرفت همکاران خود د ر کسب و کارشان کمک کنید و از طریق همکاری با آن ها درآمد های خود را نیز افزایش دهید، در نامه های تبلیغاتی خود به مشتریان پیشنهاد دهید که از سرویس های همکاران شما نیز استفاده کنند. اما دقت کنید که تبلیغات حتماروی نام شرکت شما تاکید داشته باشد و لسیت ایمیل های خود را هرگز در اختیار دیگران قرار ندهید

    به یاد داشته باشید که لیست مشتریان شما سرمایه ای است مخصوص شما!

    • از لیست مشتریان دیگران استفاده نکنید.
    ارسال ایمیل تبلیغاتی سرعت پیشرفت شما را زیاد می کند ولی قدرت شبکه های اجتماعی را از یاد نبرید.

  • راه رسیدن به Inbox و گریز از اسپم شدن در ارسال ایمیل تبلیغاتی

    شما معمولا در زندگی خود با وضعیتی که ناگهان نرخ باز شدن ایمیل هایتان از 20% به 5% یا کمتر سقوط کرده باشد را تجربه کرده‌اید. ممکن است روز شما این گونه شروع شود: شما از خواب بیدار شدید،لپ تاپ خود را باز کرده اید و ایمیل های خود را خود بررسی کردید و خوشحال از این که خبرنامه ای طراحی کرده اید روی گزینه send  کلیک می کنید و هیجان درونتان اوج می گیرد و در انتظار باز شدن ایمیل ها و کلیک خوردن آن ها هستید.

    اما یک ثانیه صبر کنید چرا بعد از یک ساعت از ارسال ایمیل تبلیغاتی نرخ باز شدن و کلیک آن ها کم است؟ شما ناگهان تعجب می کنید!! 3 ساعت....5....ساعت..3%نرخ باز شدن، چگونه می تواند این اتفاق بیفتد!! باید چیز اشتباهی وجود داشته بود. شما شروع به وحشت و نگرانی می کنید آن گاه خواستار چت با تیم پشتیبانی ما می شوید که البته حق هم دارید و ما درک می کنیم . با این حال هیچ نا هنجاری در 99% موارد وجود ندارد ما در این مقاله به شما مشاوره هایی جهت این که ایمیل های شما بعد از ارسال ایمیل تبلیغاتی به inbox شخص برود و نرخ باز شدن شما را افزایش دهد، می دهیم.

    • ارسال ایمیل تبلیغاتی از دامنه خود
      این خیلی خوبه که ایمیل های خود را به دوست و یا همکار خود تحت دامنه هایی مانند @yahoo.com،@gmail.com...بفرستید اما  هنگامی که می خواهید ارسال ایمیل تبلیغاتی انجام دهید دیگر این چنین نیست شما باید ایمیل های خود را با دامنه  خود بفرستید...
      هم چنین این که شما نباید اسامی مختلف و یا ایمیل های خود را تحت سندر های مختلف بفرستید و از اسامی واضح و روشن استفاده کنید مانند newsletter@ ، راه دیگری که بسیار مفید است شخصی سازی می باشد.
      همه ما در زمینه شخصی سازی ایمیل خبرهایی شنیده ایم مانند استفاده از نام مشتری، ارسال تبریک تولد، ایمیل های بخش بندی شده و ...اما گاهی فراموش می کنیم که باید همه چیز ها با شما شروع شود. هنگام ارسال ایمیل تبلیغاتی ایمیل های خود را شخصی سازی کنید زیرا تاثیر شگفت انگیزی در بالا رفتن نرخ باز شدن ایمیل های شما دارد.

    آیا تاکنون متوجه شده اید که برخی از مردم تصویر خود را کنار ایمیلشون دارند این یک آواتار است. آواتار یک عکس کوچک یا تصویر که تجسم صاحب آن می باشد این یکی از ساده ترین راه ها برای معرفی شرکت خود در سراسر اینترنت است.به سایت www. Gravatar.com بروید و یک عکس خود یا کمپانی خود را بارگذاری کنید و با آدرس ایمیلتان لینک می شود.

     

    • شناسایی دامنه شما
      شما هم اکنون چیزی شبیه peter@yourdomain.com  اضافه کرده اید و آماده ارسال می باشید. اما صبر کنید آیا شما چیزی را فراموش نکرده اید؟ بله، احراز هویت دامنه 
      چرا مهم است؟ دامنه ایمیل شما است که به سرور شما اجازه ارسال ایمیل می دهد و این باعث ضد فیلتر اسم شما و تایید اینکه این ایمیل ها واقعی هستند می شود.

     

    • چک کردن محتوای خبرنامه:
      برخی از افراد خبرنامه هایشان دارای محتوای زیان بار است راه خاصی برای بهبودش وجود ندارد اما می توان با کاهش برخی از کلمه های کلیدی و محدود کردن آن ها اسپم را کاهش داد در این جا برخی از راهکار هایی که برای محتوا در ارسال ایمیل تبلیغاتی مفید هستند را به شما توصیه می کنیم.
    1. استفاده از لینک های معتبر بدون استفاده از لینک های وابسته
    2. استفاده از یک محتوای کوتاه و جلوگیری از تشریح بیش از حد مطالب
    3. تعادل بین تصاویر و متن خود بوجود آورید.
    4. از علائمی مانند تعجب،علامت سوال و ... در ارسال ایمیل تبلیغاتی کمتر استفاده کنید. درواقع استفاده نکردن بیش از حد از آن ها
    5. اجتناب از نوشتن متن به رنگ قرمز
    6. اجتناب از عبارات ترغیب کننده اشتباه مانند مثلا لطفا این جا کلیک کنید.

     

    • هرگز لیست ایمیلی را خرید نکنید
      برای ارسال ایمیل تبلیغاتی خود هرگز از بانک ایمیل استفاده نکنید زیرا اکثر آن ها ایمیل های Bounce دارند و ارسال خبرنامه به آن ها باعث می شود که از تعداد ایمیل هایی که می توانستید به نرم افزار ایمیل مارکتینگ خود وارد کنید کم شود و هم چنین در اکثر موارد باعث بالا رفتن نرخ اسپم شما می شود.

  • برای ارسال ایمیل تبلیغاتی محتوایی با کیفیت ایجاد کنید تا نرخ باز شدن آن افزایش یابد

    1- محتوای استراتژیک

    برای تولید محتوای با کیفیت و سریع برای ارسال ایمیل تبلیغاتی باید طرح و نقشه قبلی داشت. فقط 44 درصد از بازاریابان برای تولید محتوای خود برنامه ریزی دارند. درباره این موضوع فکر کنید، اگر شما به طور دقیق نمی دانید که برای بار اول چه کسی محتوا را بنویسد و یا اینکه چگونه بنویسد، و با همین بی اطلاعی و سردرگمی اقدام به تولید محتوا کنید عملا وقت خود را صرف محتوایی کرده اید که خواننده را جذب خود نخواهد کرد. بهتر است به جای این که توده ای از موضوعات مختلف در ذهن خود بپرورانید، یک یادداشت از راهکارهای مختلفی که می توان با آن ها تولید محتوای مفید داشته باشید، تهیه کنید مثلا

    - لوگویی که می خواهم در محتوای جدیدم از آن استفاده کنم

    - نوع محتوایی که مشتریان من بیشتر با آن ارتباط برقرار می کنند

    - پیدا کردن یک راه مناسب و مقرون به صرفه برای ارائه محتوا به مشتری مثل وبلاگ 

    2- جمع کردن ایده های جدید برای موضوع محتوای ارسال ایمیل تبلیغاتی هر ماه

    یکی از چالش های بازاریابان ایده گرفتن برای موضوع محتواهای ارسال ایمیل تبلیغاتی ماه آینده و یا هفته آینده است. بهتر است اول هر ماه از کارمندان خود بخواهید با توجه به نیازها، چالش ها و مشکلاتی که مشتریان در ماه گذشته داشته اند ایده های جدید برای تولید محتوای ماه آینده بدهند. کارمندانی که بیشتر از همه با مشتری در ارتباط هستند بیشترین ایده ها را می توانند خلق کنند مانند کارمندان بخش پشتیبانی و یا فروش. اگر موضوعات داغ و یا breaking news در کسب و کار شما رخ داد همیشه آن ها را در اولویت موضوعات و ایده های دیگر قرار دهید.

    3- خلاقیت در ایجاد عنوان ارسال ایمیل تبلیغاتی

    با توجه به کسب و کارتان شما باید برای محتوای ارسال ایمیل تبلیغاتی که تولید می کنید عناوین متفاوتی ایجاد کنید، برای هر بخش از بازاریابی خود عناوین خاصی در نظر بگیرید. عنوان و موضوع امروزه نقش فوق العاده ای در بازاریابی اینترنتی ایجاد می کند زیرا اولین بخش از محتوای شماست که چشم خواننده به آن می افتد. در واقع دلیل آن که بیشتر بازاریابان نتیجه مطلوبی را از ارسال ایمیل تبلیغاتی به دست نمی آورند این است که بسیاری از مشتریانشان با عناوینی که به دستشان می رسد و یا موضوعاتی که در ایمیل های تبلیغاتی می خوانند، ارتباط برقرار نمی کنند. پس بهتر است به جای پرداختن به تولید محتوای زیاد به هدفمان از تولید محتوا فکر کنیم.

    بسیاری از بازاریابان قبل از تولید یک محتوا حدودا 25 نوع عنوان مختلف را برای آن انتخاب می کنند و از بین آن ها موثرترین را با مشورت دیگران انتخاب می کنند. گاهی اوقات به نظر می رسد که نیازی نیست این قدر زمان صرف انتخاب عنوان مناسب کنیم ولی به شما اطمینان می دهم که هم در بالا رفتن نرخ باز شدن ایمیل های تبلیغاتی و همچنین پائین آمدن نرخ اسپم بسیار تاثیرگذار است. 

    4- تولید محتوای منحصر به فرد و یونیک

    انتخاب محتوا یکی از حساس ترین فیلدهای بازاریابی محتوا محسوب می شود که بسیاری از افراد معتقد هستند جز سخت ترین بخش های آن می باشد. تحقیقات نشان داده بسیاری از بازاریابانی که محتوای با کیفیت تولید می کنند غالبا بر روی تولید محتواهای یونیک تا یک سال آینده برنامه ریزی می کنند. تولید محتوای یونیک نیاز به صرف وقت و ابتکار و هزینه خیلی زیادی ندارد. در این جا چند تکنیک ساده برای تولید محتوای منحصر به فرد در کمترین زمان توضیح داده شده :

    - انجام مصاحبه با افراد متخصص : بهتر است با یک سوال یا چند سوال شروع کنید و آن ها را به افرادی که متخصص تر هستند ارسال کنید. جواب هایی که آن ها برای شما ارسال می کنند یک محتوای یونیک را تشکیل می دهند که می توانید از آن در ارسال ایمیل تبلیغاتی استفاده کنید.

    - جمع آوری محتواهای تولید شده توسط کاربران : از کاربران خود بخواهید برایتان محتوا جمع کنند. اگر کاربران فعالی دارید مثلا از آن ها بخواهید در زمینه خاصی تصاویر مختلفی پیدا کنند و برایتان ارسال کنند و به بهترین تصویر جایزه بدهید یا از آن ها بخواهید راجع به فلان موضوع یک جمله کوتاه بنویسند و به بهترین آن ها آفر ویژه ای ارائه دهید.

    5- محتوای خود را برای شبکه های اجتماعی بهینه کنید

    به اشتراک گذاشتن محتوا در شبکه های اجتماعی موضوع بسیار مهمی است. نیمی از افرادی که در شبکه های اجتماعی عضو هستند به دنبال یافتن برندهای جدید می باشند بنابراین فرصت خوبی است که شما محتوای با کیفیت خود را جهت تبلیغات و معرفی خود در شبکه های اجتماعی منتشر کنید.

    - توجه کنید که دکمه رجوع به شبکه اجتماعیتان در تمامی محتواهایتان به وضوح دیده شود

    - از CTA ها برای تشویق خوانندگان به ویزیت سایتتان استفاده کنید به طور مثال جملات ساده ای مثل " لطفا نظرات خود را در صفحه فیس بوک با ما به اشتراک بگذارید" را استفاده کنید

    - برای یک محتوا مشابه در هر شبکه اجتماعی عنوان متفاوتی در نظر بگیرید در واقع یک محتوا را با یک عنوان ثابت در تمام شبکه های اجتماعی به اشتراک نگذارید.

  • ارسال ایمیل تبلیغاتی و توسعه کسب و کار

    همان طور که می دانید ارسال ایمیل تبلیغاتی یکی از روش های بازاریابی اینترنتی می باشد که با استفاده از آن برای تبلیغات کسب و کارتان می توانید ماهیانه میلیون ها تومان را به حساب های خود اضافه کنید. حتما تا به حال برای شما نیز ایمیل های تبلیغاتی بسیاری آمده است که شما را به خود جلب کرده اند اما آیا با خود فکر کرده و یا خواسته اید تا شما نیز از این طریق اقدام به کسب درآمد نموده و ایمیل های تبلیغاتی بفرستید؟ و کسب و کار خود را رونق بخشید؟

     ارسال چندین ایمیل ممکن است نتیجه ی مطلوبی نداشته باشد، اما زمانی که شما یک پنل ایمیل دارید و لیستی از هزاران ایمیل دردسترس شماست، می توانید با ارسال نکات مهم و ارزنده در مورد کسب و کار خود نتیجه ایی مطلوب در حد موتورهای جستجو نظیر گوگل را داشته باشید در واقع با ترویج تعامل با ارسال ایمیل تبلیغاتی می توانید در بازاریابی اینترنتی موفق تر شوید.

    ارسال ایمیل تبلیغاتی، روش موثری است كه اگر به شكل مناسبی انجام شود، می‌تواند به توسعه یك كسب و كار و فروش بیشتر كمك كند. منافع و امكاناتی كه یك محصول یا خدمات برای خریدار فراهم می‌كنند، عامل موفقیت فروش است. ویژگی‌ها و مشخصات كالا یا خدمات در یك سو قرار می‌گیرند و آن چه كه برای مشتری فراهم می‌آورند در سویی دیگر. به عبارتی یك بازاریاب موفق در خط به خط ایمیل ارسالی خود از فواید كالایش حرف می‌زند. بعد از یك تیتر جذاب و جالب توجه در ایمیل خود، این اولین جمله پیام تبلغاتی است كه تعیین می‌كند آیا خواننده به سراغ جمله دوم می‌رود و مطالعه پیام را ادامه می‌دهد یا خیر. هر جمله نیز به نوبه خود اهمیت دارد چرا كه جذابیت و مناسب بودن هر یك می‌تواند، خواندن عبارات بعدی را تضمین كند. هر كلمه و هر عبارت می‌بایست جوری انتخاب شوند كه امكان فروش و موفقیت پیام را توسط ارسال ایمیل تبلیغاتی بیشتر كنند.

    در نظر داشته باشید پیام فروش الكترونیكی که با ارسال ایمیل تبلیغاتی انجام می شود طوری باشد که انگار در حال گفتگو با خواننده ایمیل هستید. یك گفتگوی فروش موفق، با لحنی دوستانه و به دور از قید و بندهای گفتگوهای نامه‌ای رسمی انجام می‌گیرد هر پاراگراف نباید بیش از پنج خط باشد. درشت كردن حروف، علامت تعجب و سوال و خط كشیدن زیر كلماتی كه مهم هستند، هم توجه خواننده را جلب می‌كند و هم متن را جالب‌تر و متنوع‌تر كرده از خطر یكنواختی نجات می‌دهد و دقت كنید كه بیش از اندازه این روش‌ها را به كار نگیرید چرا كه وقتی بر همه چیز تاكید كنید، در واقع بر هیچ چیز تاكید نكرده‌اید.

    پیش از ارسال ایمیل تبلیغاتی، از دیگران بخواهید كه آن را بخوانند و نظرشان را بگویند.با داشتن نظرات بیشتر ارسال بهتری می توانید داشته باشید.تجربه‌ نشان داده كه وقتی مردم نامه‌ای را باز می‌كنند، اول پیوست آن را می‌ خوانند. پیوست پیام‌های فروش هم چنین خاصیتی دارد. پس حتما برای ایمیل تبلیغاتی خود در ارسال ایمیل تبلیغاتی پیوست بگذارید و هم این كه جالب توجه‌ترین و مهم‌ترین فایده خرید این كالا یا خدمات را در آن بگنجانید.

    در ارسال ایمیل تبلیغاتی مشتری احتمالی خود را راهنمایی کنید بگویید كه برای خرید باید چه كار كند. البته یك جمله كوتاه و امری پاسخگو نخواهد بود. این صحبت هم باید دوستانه و با فعل دوم شخص مفرد نوشته شود. از همه مهم تر این كه غیرمستقیم باید به خواننده امر كند و این یعنی همان تشویق او به خرید مثلا شما می‌‌گویید: "با تماس با ما در قرعه کشی شرکت خواهید کرد پس  همین حالا دست به كار شو!"

    البته لازمست كه همین مطالب جالب را به شیوه‌ای حرفه‌ای و مناسب بنویسید كه خواننده احساس خستگی نكند و تا پایان نوشته‌هایتان را بخواند.با این تفاسیر و ارسال ایمیل تبلیغاتی می توانید کسب و کار خود را رونق بخشید و بر تعداد مشتریان خود بیفزایید.

  • 5 قدم تا یک بازاریابی اینترنتی با محتوای موفق در ارسال ایمیل تبلیغاتی

    در حال حاضر محتواهای موفق بسیار گران بها می باشند. به عبارت دیگر محتوا به عنوان یک سرمایه گذاری که بازگشت سرمایه مثبتی خواهد داشت محسوب می شود. آیا شما سرمایه گذاری سنگینی در زمینه بازاریابی اینترنتی داشته اید و بازگشتی ندیده اید ؟ آیا شما و تیمتان با نقشه های متعدد برای بازاریابی اینترنتی رو به رویید اما نمی دانید از کجا باید شروع کنید ؟

    نگران نباشید. در اینجا 5 قدم تا بازاریابی اینترنتی با محتوای موفق ر ا در ارسال ایمیل تبلیغاتی به شما توضیح خواهیم داد :

    1-     با فکر و برنامه ریزی شروع کنید :

    مطالعات در زمینه بازاریابی نشان می دهد که بازاریابان B2B که استراتژی بازاریابی اینترنتی خود را بر مبنای محتوای موفق گذاشته اند بر روند بازگشت سرمایه تاثیر مثبت داشته است.

    محتوایی که برای ارسال ایمیل تبلیغاتی خود انتخاب می کنید باید برخی استاندارد های زیر را داشته باشد :

    • مرتبط با موضوعی که برای ارسال ایمیل تبلیغاتی انتخاب کرده اید باشد
    • شامل تجربیات و دانسته های شما باشد
    • دارای طرحی با نفوذ به صنعت و تخصص
    • از لحاظ حجم و تعداد متناسب با موضوع باشد و منابع استخراجی آن معتبر باشند.

     

    2-     در مورد اینکه سازمان شما چگونه می تواند در مورد دیدگاه مشتریان تجربه کسب کند فکر کنید .برای پیش ینی محتوای بعدی بهتر باید به فکر مشتریان نفوذ کنید

    3-     در بین شرکای خود اافرادی که استعداد بیشتری در تولید محتوا دارند را پیدا کنید.

    4-     همیشه محتوا ها را با استراتژی ارسال ایمیل تبلیغاتی خود هم تراز کنید. محتوای شما لازم است با همه ابعاد ارسال ایمیل تبلیغاتی هم تراز باشد.

    5-     نحوه اندازه گیری و معیار های اندازه گیری میزان موفقیت در بازاریابی محتوا را مطالعه کنید. این موضوع مهمی است. مدیران تنمایلی ندارد در جایی سرمایه گذاری کنند که بازگشت سرمایه آن ها به صورت واضح و روشن اندازه گیری نمی شود.

  • ارسال ایمیل تبلیغاتی و سرعت در پیشرفت کسب و کار با کسب اجازه

    "در سال های اخیر ارسال ایمیل تبلیغاتی تبدیل به بخش بزرگی از بازاریابی در سطح جهان شده است. به طوری که بازاریان به اندازه تبلیغات رسانه ای و تلویزیونی برای این نوع تبلیغات نیز هزینه می کنند. در سال 2012 کمپانی تحقیقاتی Forrester پیش بینی کرده بود  که بازاریابان تا سال 2016 حدود 77 میلیارد دلار هزینه صرف تبلیغات آنلاین خواهند کرد."

    همچنین به گزارش نظرسنجی که در سال 2012 توسط strong mail انجام شد، اکثر (68%) مدیران کسب و کار ها اعلام کردند که چشم انداز آینده تبلیغات آنها، یکپارچه سازی بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی و بازاریابی ایمیل می باشد.

    ارسال ایمیل تبلیغاتی جز اولین ابزار های مورد استفاده بازاریابان برای جمع آوری پایگاه داده بوده است.

    مزایای اجازه گرفتن از مشتری در ارسال ایمیل تبلیغاتی :

    وقتی کسی به طور داوطلبانه آدرس ایمیل خود را در اختیار شما قرار می دهد تا عضوی از پایگاه داده شما شود، در واقع شما را به عنوان یک شرکت معتبر شناخته است و اجازه ارسال ایمیل های مرتبط و روزانه یا هفتگی را به شما داده است. به خاطر داشته باشید تا زمانی که شما از ارسال ایمیل تبلیغاتی به طور محترمانه و مسئولیت پذیر استفاده می کنید، یک ابزار بسیار قدرتمند برای کسب و کار شما به حساب می آید.

    5 راه برای ایجاد اعتماد و گسترش آن در ارسال ایمیل تبلیغاتی:

    1-    ایجاد خبرنامه ای ماهانه با تم و محتوای منحصر به فرد که تمرکز آن روی نیاز مشتریان باشد. بدانید که چه کسانی ثبت نام کرده اند و دلیل ثبت نامشان چه بوده است و از شما چه می خواهند.

    2-    آمار کمپین های خود را دنبال کنید و بهترین زمان بندی را برای ارسال ایمیل پیدا کنید. با ارسال بیش از حد ایمیل در یک روز تنها لیست ایمیل خود را کوچک و کوچک تر خواهید کرد و کاربران را تشویق به لغو عضویت از خبرنامه های خود خواهید کرد.

    3-    پیشنهاد ویژه ای در محتوا های خود قرار دهید به طوری که افرادی که عضو نیستند، به آن پیشنهاد دسترسی نداشته باشند و تنها راه دریافت پیشنهاد شما عضویت در خبرنامه باشد. بگذارید کاربران شما بدانند با ثبت نامشان تا چه اندازه برای شما خاص هستند.

    4-    پست الکترونیک خود را در تمام ابزارهای تبلیغاتی خود یکپارچه سازید و خبرنامه های خود را در شبکه های اجتماعی خود، وب سایت، وبلاگ، پادکست ها و غیره نیز بگنجانید. همچنین اطمینان حاصل کنید که لوگوی شرکت و یا سایتتان در همه نوع از تبلیغاتتان با تصویری مشخص و ثابت وجود داشته باشد.

    5-    ارائه خدمات جدید همیشه شعارتان باشد. ارائه خدمت رایگان و سپس فروش راه کار بهترین فرمول می باشد. کسب درآمد با ایجاد روابط قوی و استفاده از اعتماد مشتری تضمین طول عمر مشتری می باشد.

    ارسال ایمیل تبلیغاتی یکی از بالاترین ابزار تبلیغات اینترنتی می باشد که اگر درست و با برنامه ریزی به کار رود، در سال می تواند به طور متوسط لیست ایمیل هر کسب و کار را تا 30% افزایش دهد.

     

  • نکات مهم در ارسال ایمیل تبلیغاتی

    1. مرتب بودن محتوا از پر اهمیت به کم اهمیت را هنگام ارسال ایمیل تبلیغاتی رعایت کنید.
    2. تشویق کاربران برای کلیک بر روی لینک ایمیل، تا وقتی به سایت بر می گردند امکان خرید محصولات بالاتر رود.
    3. از استفاده ی کدهای جاوا درمحتوای ارسال ایمیل تبلیغاتی اجتناب ورزید. ممکن است ایمیل شما به عنوان اسپم شناخته شود.
    4. تمامی کدهای لازم و کدهای CSS را حتماً در داخل ایمیل قرار دهید.
    5. در محتوی ایمیل، بیشتر از کدهای HTML کمک بگیرید.
    6. از گرافیک سایت خودتان برای ارسال ایمیل تبلیغاتی استفاده کنید.
    7. از حجم زیاد نامه اجتناب ورزید و به جای آن کاربر را برای اطلاعات بیشتر به صفحه مورد نظر هدایت نمایید. برخی از کاربران ایمیل های خودشان را با موبایل مرور می کنند به همین دلیل دوست ندارند ایمیل های حجیم دریافت کنند.
    8. از عدم وجود سرور، در لیست سیاه اطمینان حاصل کنید.
    9. بین حروف کلمات انگلیسی فاصله نیندازید.

    10.لیست لغات اسپم را از گوگل بدست آورید و از به کار بردن آنها جداً خودداری نمایید.

    11.از شرکت ارائه دهنده هاست خود، پیاده سازی و تنظیمات آن را درخواست کنید و از تنظیمات Reverse DNS  اطمینان حاصل کنید.

    12.در لیست رقیبان خود عضو شده و استراتژی های بازاریابی آنان را بررسی نمایید. دقت داشته باشید که همین کار را آن ها ممکن است انجام دهند.

    13.هنگام ارسال ایمیل تبلیغاتی محتوایی را به کاربران پیشنهاد دهید که خواندن ایمیل های ارسالی شما را در اولویت قرار دهد.

  • قانون ارسال ایمیل تبلیغاتی

    در ارسال ایمیل تبلیغاتی شما می توانید با مشتریانی که برای دریافت اطلاعات در گذشته با شما توافق کرده اند، تماس بگیرید. نکته مهم این است که آن ها باید به طور فعال گزینه ای را انتخاب کنند. ارسال ایمیل های بازرایابی ناخواسته یا اسپم غیر قانونی است.
    افشای جزئیات دریافت کننده در ارسال ایمیل تبلیغاتی غیر قانونی است، بنابراین شما باید یک گروه ایمیلی (bcc) بسازید. تمامی ایمیل های تجاری باید به طور واضحی قابل شناسایی باشند. در چنین زمانی، شما نباید هویت خود را پنهان کنید. در نهایت، هر ایمیل باید شامل گزینه انصراف و یا لغو اشتراک باشد تا افراد بتوانند در صورت تمایل آن را انتخاب کنند.

    ساخت ایمیل، در ارسال ایمیل تبلیغاتی

    در صورت ارسال اخبارهای ایمیل و یا آفرهای تجاری، محتوای ایمیل های شما باید برای گیرنده مفید و قابل قبول باشد. ارسال یک یا دو پیام غیر قابل قبول منجر به حذف تمامی ایمیل های شما خواهد شد. برای اطمینان از قابل قبول بودن، پیام ها را به بخش های خاصی تقسیم کنید. پاسخ ها را در ایمیل های قبلی کنترل کنید و مطمئن شوید که ایمیل شما به افراد مورد نظر رسیده است.
    راه های زیادی در ارسال ایمیل تبلیغاتی وجود دارد که شما می توانید از آن ها برای متمایز ساختن ایمیل تان از آن استفاده کنید. سعی کنید در ارسال ایمیل تبلیغاتی توجه گیرنده را به ایمیل جلب کنید، اما از ادعاهای اغراق آمیز خودداری کنید. از نوشته های ساده استفاده کنید. گیرنده را تشویق کنید تا از وب سایت شما بازدید کند.
    قبل از کلیک کردن بر روی دکمه ارسال، همیشه ایمیل را کنترل کنید و خودتان را به جای گیرنده بگذارید. آیا واقعا این ایمیل مفید و قابل قبول است؟
    ارسال یک ایمیل با ظاهری خوب در ارسال ایمیل تبلیغاتی بسیار مفید است، اما برخی از پیام ها به دلیل عدم کفایت نرم افزار منجر به به دردسر افتادن گیرنده می شود. بهتر است از ایمیل های متنی و همچنین نسخه HTML استفاده کنید.

    اندازه گیری پاسخ به ایمیل های شما  در ارسال ایمیل تبلیغاتی

    پیگیری نتایج کمپین های ایمیل، شما را قادر می سازد تا عملکرد خود را  مشاهده کنید.
    نتایج این که چگونه افراد کلیک کرده اند و چگونه افراد گزینه ها را انتخاب کرده اند  را به دست آورید.
    میزان پاسخ برای ارسال ایمیل تبلیغاتی  اغلب بیشتر از دیگر روش های مستقیم بازاریابی است. میزان متوسط حدود ۴ درصد است. مطئن شوید که می توانید تمامی ایمیل ها را کنترل کنید و سفارشات را تکمیل کنید.
Go To
Page Size