• 8
    اردیبهشت

    ترفندهای های فوق العاده در ارسال ایمیل تبلیغاتی

     

    • کمپین های تبلیغاتی خود را سعی کنید با ایمیل شخصی به مشتریانتان ارسال کنید

    مردم دوست دارند ایمیل هایی که دریافت می کنند از طرف یک شخص باشد، در واقع نرخ باز شدن خبرنامه، در ارسال ایمیل تبلیغاتی زمانی که ایمیل فرستنده یک ایمیل شخصی باشد به مراتب بیشتر خواهد شد.

    • در ارسال ایمیل تبلیغاتی سعی کنید که از صفحات و فضا های مجازی که در آن ها فعالیت می کنید استفاده کنید و لینک آن ها را برای مشتریان خود به اشتراک بگذارید.
    • در ارسال ایمیل تبلیغاتی توجه داشته باشید که خبرنامه هایتان شامل عکس های مرتبط با متن ایمیلتان باشد. همیشه خبرنامه هایی که شامل عکس و متن باشد نرخ باز شدن بیشتری خواهند داشت
    • عکس بدون متن هرگز

     

    به یاد داشته باشید که خبرنامه هایی که فقط شامل عکس باشند احتمال اسپم شدن آن ها افزایش می یابد. پس از ارسال عکس بدون متن در ارسال ایمیل تبلیغاتی پرهیز کنید.

     

    • اگر مدتی از ارسال خبرنامه‌هایتان غافل شوید، ممکن است که مشترکتان، شما را فراموش کند. و احتمال دارد که در دفعات بعدی ایمیل شما را پاک کرده یا حتی ایمیلتان را به عنوان اسپم مشخص کند.پس حتما برای طراحی، تولید محتوا و زمان‌بندی ارسال خبرنامه‌های خود وقت صرف کنید.
  • آیا در ارسال ایمیل تبلیغاتی رسیدن ایمیل به inbox یک چالش است؟

    رسیدن ایمیل به inbox یکی از بزرگ ترین نگرانی های بازاریابان اینترنتی در ارسال ایمیل تبلیغاتی است. اگر در ارسال ایمیل تبلیغاتی، ایمیل ها به  inbox مشتری نرسد مثل این است که شما هیچ ایمیلی ارسال نکرده ایید.
    ارسال ایمیل تبلیغاتی می تواند یک چالش باشد. یک سابقه ی بد در ارسال ایمیل می تواند بر روی دریافت ایمیل در inbox تاثیر منفی بگذارد.                                                                                                                                به منظور کمک به کسانی که  ارسال ایمیل تبلیغاتی انجام می دهند با چندین کارشناس در این زمینه صحبت کرده اییم که بتوانیم بیش از گذشته در رسیدن ایمیل به inbox مشتری شما را یاری کنیم.
    همیشه از این که ایمیل ارسالی شما مشکلی ندارد مطمئن باشید
    بزرگترین چالشی که امروزه بازاریابان با آن مواجه هستند آگاهی و درک این است که  چرا ایمیل های ارسالی آن ها وارد اسپم می شود. بیش تر بازاریابان ایمیل از ایمیل های شرکتی و سازمانی برای ارسال ایمیل تبلیغاتی استفاده می کنند زمانی که ایمیل سندر شما یک ایمیل شرکتی است بهتر است اعتبار دامنه ی ایمیل شما تایید شده باشد بازاریابانی که از نرم افزار های ایمیل مارکتینگ نظیر میلرلایت استفاده می کنند می توانند با طی کردن یک سری مراحل به سادگی تاییدیه اعتبار دامنه ی ایمیل خود را انجام دهند.
    به این ترتیب میزان زیادی از ایمیل های آن ها وارد inbox مشتریانشان می شود.
    کیفیت فهرست و مطالب مرتبط، بزرگ ترین چالش که شرکت ها این روزها با آن مواجه می شوند تهیه لیست ایمیل هاست که این لیست ایمیل ها باید درست و مرتبط باشند و براساس اهدافی که شرکت دنبال می کند بخش بندی شوند. یک ایده ی خوب برای اضافه کردن یک بخش به برنامه ارسال ایمیل تبلیغاتی این است که نیازهای مشتریان خود را بررسی کنید ببنید آیا آن ها این نوع ایمیل هایی که برای آن ها ارسال می کنید را دوست دارند یا نه؟
    دانستن آن چه مشتریان نیاز دارند همراه با ارائه پیشنهاداتی ارزنده می تواند به خوب شدن محتوای ایمیل کمک کند.
    به فیدبک مشتریان خود پس از ارسال ایمیل تبلیغاتی توجه کنید. ببینید مشتریان بیشتر بر روی کدام یک از لینک های ارسالی کلیک کرده اند و کدام موضوع برا یآن ها جذاب ار بوده است
    طبق تجربه دریافت شده است که افرادی که تکنیک ها را در ارسال ایمیل تبلیغاتی به درستی انجام می دهند میزان زیادی از ایمیل های آن ها وارد inbox مشتریانشان می شود.
    منبع:
    http://sherpablog.marketingsherpa.com/consumer-marketing/email-
    marketing-what-are-some-of-biggest-deliverability-challenges
  • چگونه با استفاده از ارسال ایمیل تبلیغاتی می توان تعامل بهتری با مشتریان ایجاد کرد؟

    چیزی که این روزها بسیار واضح است 77% تاجران و صاحبان مشاغل ترجیح می دهند از طریق ارسال ایمیل تبلیغاتی با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند و این کار زمانی ایده آل است که این ایمیل ها به دست همه ی مشتریان برسد. ایجاد ارتباط از طریق ارسال ایمیل گروهی  راهی موثر برای افزایش مشتریان و حفظ آن ها به صورت مشتری دائمی  است.

    در حال حاضر ارسال ایمیل تبلیغاتی برای  بازاریابان اینترنتی یک چالش است به خاطر این که همه ی افراد علایق و احتیاجات یکسانی ندارند.  

    با رعایت  نکات زیر سعی برا این است که بتوان با مشتریان تعامل بهتری ایجاد کرد

    _   بین محتوای ایمیل های ارسالی  و  بخش بندی مشتریان یک تعادل ایجاد کنید .

    _  از قبل محتوایی  را که می خواهید در ارسال ایمیل تبلیغاتی  ایجاد کنید مشخص کنید .

    هرچند امکانات موجود زیاد هستند ولی باید آن ها را بر اساس درجه اهمیت،  اولویت بندی و دنبال کرد. بر روی محتوا های ارزشمند تمرکز کنید و سعی کنید از آن ها در ارسال ایمیل تبلیغاتی خود استفاده کنید.

    _  اطمینان حاصل کنید که بخش بندی ایمیل ها بر اساس یک استراتژی درست انجام می شود. برای این کار بازاریابان اینترنتی موفق را به عنوان الگو برای خود قرار دهید. از ابزارهای موجود برای ایجاد محتوای ارزنده به خوبی استفاده کنید چرا که فرایند بازاریابی ایمیل تاثیر به سزایی بر کسب و کار شما می گذارد.

    _   به مشتریان خود گوش دهید و آزمایش کنید.

    مشتریان دوست دارند بیشتر محصولاتی را که به آن ها علاقه مند هستند را ببینند. مطمئن شوید که به نیاز های مشتریان خود پرداخته اید. بازاریابان شرکتتان را امتحان کنید نتایج را بررسی کنید و پیام هایتان را تصحیح کنید. سپس برای بهینه کردن تجربیاتتان دوباره تست کنید.

     

    _   نقاط تماس با مشتریانتان را شناسایی کنید.

    کدام شیوه ی ارتباطی بین شرکت و مشتری کارآمدتر است؟

    لیستی از  تمام زمان های تماس مشتریان با برند شرکتتان را تهیه کنید و مطمین شوید تمام این راه های تماس منجر به خدمات عالی تر به مشتری می شود.

    _ راه های مورد علاقه و زمینه های تعامل با مشتری را مشخص کنید.

    لیست مشتریان خود را بر اساس علایق آن ها بخش بندی کنید تا متوجه شوید  در کدام بخش مشتریان تعامل بیشتری دارند؟ واکنش آن ها در مقابل ارسال ایمیل تبلیغاتی چگونه است ؟ این بخش بندی روشی بسیار موثر برای بازاریابی اینترنتی موفق است.

    _ علاقمندی مشتریان را با اولویت های کسب و کار ترکیب کنید تا بر نیاز های آن ها تمرکز کنید.

    و در آخر نرخ بازگشت سرمایه را با ارسال ایمیل گروهی به حداکثر برسانید.

    به مدیران شرکت ثابت کنید برای انجام این کار وقت گذاشته اید. تحقیق وقت گیرترین مرحله است اما به شما کمک خواهد کرد که بازار را به درستی بخش بندی کنید.

    منبع:

    http://sherpablog.marketingsherpa.com/consumer-marketing/finish-line-tells-us-what-customers-want-in-email-marketing

  • چگونه محتوایی عالی برای ارسال ایمیل تبلیغاتی خود را آماده کنیم ؟

    بازاریابان موفق چگونه با ارائه بهترین محتوا برای ارسال ایمیل تبلیغاتی نیاز های مشتریان را برآورده می کنند ؟

    -          اهداف خود را مشخص کنید :

    زمانی که درباره ی مطالبتون صحبت می کنید  هدف نهایی شما چیست ؟

    به یاد داشته باشید که اهدافی که شرکت شما دنبال می کنند باید با اهداف سایر شرکت ها متمایز باشد . مطالب شما چه مشکلاتی را می خواهد حل کند آیا شما آن ها را با یک ایمیل محصول محور یا یک ایمیل مبتنی بر محتوا،  ارائه می دهید ؟

    آیا فقط  به دنبال تعداد کلیک ها و بالا بودن نرخ باز شدن ایمیل خود هستید؟

    برای ایجاد محتوای عالی مطالبتان را توسعه دهید.  تنها درباره خواسته های خودتان  صحبت نکنید ، درباره خواسته ها و نیاز های مشتریان نیز صحبت کنید .

     

    -         در ارسال ایمیل تبلیغاتی مطالب  باید پر محتوا باشد  .

    نوع محتوایی که می خواهید در ارسال  ایمیل تبلیغاتی خود ارائه کنید ازپیش مشخص کنید و برای بهبود آن وقت بگذارید. بر اساس آمار به دست آمده از خرید های قبلی مشتریانتان، در محتوای ایمیل هایتان تعادل برقرار کنید .

    منافع مشتری را در مقابل محصول جدید که می خواهید به مشتری عرضه کنید در نظر بگیرید .

    خوانندگان ایمیل علاقه دارند هنگام خواندن ایمیل درباره محصول بیشتر بدانند و ایمیل به آن ها انگیزه برای خریدن محصول بدهد .

     

    -          : مخاطبین خود را هدف قرار دهید .( بین ارسال ایمیل تبلیغاتی و علایق مخاطبین خود ارتباط برقرار کنید)

    ارتباط شما کلید توجه مخاطب است .

    افراد با یکدیگر متفاوت هستند و لزومی ندارد یک ایمیل استاندارد از طرف شرکت به همه ارسال شود . با بخش بندی ایمیل مخاطبین خود قادر خواهید بود که ایمیلی متناسب با علایق مشترکین برای آن ها ارسال کنید .

     

    -          از با ارزش ترین دارایی خود یعنی داده هایتان استفاده کنید .

    داده ها را می توانید جستجو کنید و پیگیری نهایی نتایج را ببینید که چگونه اجرا می شوند .

    اگر می خواهید موفقیت خود را در ارسال ایمیل تبلیغاتی حفظ کنید محتوایی عالی برای ایمیل های خود طراحی کنید

    به یاد داشته باشید آنچه را که شما با ارسال ایمیل تبلیغاتی به دست آورده ایید به خاطر محتوای ایمیل هایی است که ارایه می کنید .تحقیقاتی که انجام می دهید .مانند آمارهای رفتاری مشتریان ، در هدف قرار دادن مشتریان بالقوه کمک خواهد کرد .

    از داده های جمع آوری شده به خوبی نگه داری کنید که اگر بار دیگر شروع  به ارسال ایمیل تبلیغاتی کردید برای درک بهتر اینکه نیاز واقعیه مشتریان شما چه چیزی بوده است استفاده کنید و در ضمن  چه اطلاعاتی منجر به ارتباط موثر تر شما با مشتری شده است .

    منبع:

    http://sherpablog.marketingsherpa.com/email-marketing/email-marketing-101
  • چگونه موضوع ایمیل بر نرخ باز شدن آن در ارسال ایمیل تبلیغاتی تاثیر دارد؟

     

    • اعداد خاص

     اگر در ارسال ایمیل تبلیغاتی از اعداد خاص استفاده شود نرخ باز شدن ایمیل‌ها افزایش پیدا می‌کند. مثلا مدت‌زمان فیلمی که به‌صورت ایمیل برای تبلیغات فرستاده شده را در موضوع ایمیل بنویسید. شاید مهم‌ترین عامل باز شدن ایمیل کنجکاوی افراد باشد. به‌کارگیری اعداد خاص کنجکاوی مخاطبان را بیشتر می‌کند. دانلود فیلم ۱۰:۵۹ دقیقه‌ای ،فقط تا ساعت ۱۴:۱۳ فرصت دارید،۳ اشتباه صبحگاهی مدیران

     

    •  جمله سوالی

     فرض کنید برای اعضای سایتتان فرد مطرحی هستید و در subject ایمیلتان در ارسال ایمیل تبلیغاتی  از چنین سوالی استفاده کنید: «آیا حاضرید به من کمک کنید؟» نرخ باز شدن ایمیل افزایش پیدا می‌کند. ایمیل‌هایی که موضوعش مخاطب را زیر سوال می‌برد بسیار بیشتر باز می‌شود. چند مثال: هنوز فیلم رایگان مرا ندیدید؟چرا این کار را کردید؟آیا فکر نمی‌کنید دارد دیر می‌شود؟

    • درصد

     درصد نیز اگر عدد خاصی باشد باعث باز شدن بیشتر ایمیل‌ها در ارسال ایمیل تبلیغاتی  می‌شود. چند مثال: اشتباه بزرگی که ۸۹ درصد فروشندگان انجام می‌دهندشما جزو ۴ درصد برتر مدیران هستید، زیرا …

    • ویدیو (فیلم)

     استفاده از کلمه فیلم یا ویدیو در موضوع ایمیل نرخ باز شدن ایمیل را در ارسال ایمیل تبلیغاتی  بالا می‌برد. طی تحقیقاتی در این زمینه به این نتیجه رسیدیم که زمانی که در ایمیل نام فیلم یا ویدئو با واژه رایگان همراه می‌شود نرخ باز شدن کاهش پیدا می‌کند، زیرا افراد احساس می‌کنند که موضوع بی‌ارزشی است. البته این موضوع در مورد افرادی است که شما را به‌خوبی نمی‌شناسند، نه در مورد مشتریان و اعضای وفادار سایت.

    • نام شخصی فرد 

    استفاده از نام دریافت‌کننده ایمیل در موضوع ایمیل تقریبا امکان باز شدن ایمیل را تضمین می‌کند! 

    • قرض اعتبار

    یکی از روش‌های بسیار رایج در تبلیغات قرض اعتبار نام دارد. فرض کنید خودمان و برندمان در حدی معروف نیستیم که مخاطبان با دیدن ایمیل ما ذوق‌زده شوند و بخواهند ببیند چه برایشان فرستاده‌ایم. در این حالت می‌توانیم از روش قرض اعتبار استفاده کنیم. در این روش ابتدا تحقیق می‌کنیم تا دریابیم بازار هدف ما یا مخاطبان ما به چه کسانی یا برندهایی علاقه فراوان دارند و مطالب مربوط به آن‌ها را پیگیری می‌کنند. سپس در موضوع ایمیل به این افراد یا برندها می‌پردازیم. چند مثال: استیو جابز اشتباه می‌کرد! شرکت گوگل چگونه استخدام می‌کند؟صبحانه بازیکنان تیم ملی ایران

    ترکیب روش ها گاهی برای افزایش اثرگذاری عنوان ایمیل می‌توانید چند مورد را در یک عنوان همزمان استفاده کنید. مثلا: گوگل امروز ساعت ۱۰:۳۲ چه تصمیمی گرفت؟

    مثلا جمله بالا ترکیب روش‌های ۱،۲ و ۷ است. آخرین و مهم‌ترین نکته آن است که ارسال ایمیل تبلیغاتی  و بازاریابی اینترنتی به سعی و خطا نیاز دارد. شما مدام باید در حال آزمودن ایده‌ها و سنجش نتایج باشید تا در کار خاص خودتان به بهترین نتایج ممکن برسید

  • چگونه ارسال ایمیل تبلیغاتی موفقی داشته باشیم؟

    اگر تا کنون طرح حرفه ای برای ارسال ایمیل تبلیغاتی خود نداشته اید و هم چنین در زمینه تهیه محتوا با کیفیت عمل نکرده اید، نکات زیر می تواند برای جذب مشتری و ارسال ایمیل تبلیغاتی حیاتی باشند، کسب و کار شما می تواند به کسب و کاری حرفه ای و کاملا مفید برای مشتری تبدیل شود.

     

    1-   در پس زمینه ایمیل خود تصویر قرار ندهید : 

    در نظر گرفتن تصاویر جذاب برای پس زمینه درست است که باعث زیبا تر دیده شدن ایمیلتان می شود اما به خاطر داشته باشید ممکن است تصاویر شما در برخی از ابزارها مثل outlook باز نشود و یا ایمیل شما به کندی باز شود. اگر نیاز به تصاویر بود بهتر در اندازه و گرافیک استاندارد تهیه شوند.

    2-   لینک های navigation در بالای خبرنامه را ساده انتخاب کنید : 

    روش رایج در ارسال ایمیل تبلیغاتی این است که لینک به وب سایت را در بالای ایمیل قرار می دهند و همراه با طرح گرافیکی می باشد، اما واقعیت این است که اکثر اشخاصی که ایمیل ها را با تلفن همراه خود باز می کنند ممکن است قادر به مشاهده طرح و یا تصویر گرافیکی ایمیل شما نباشند و این منجر به ترک ایمیل شما توسط آن کاربر می شود.

    3-   هیچ گاه متن سفید را در پس زمینه تیره قرار ندهید : 

    خواندن متن های روشن در پس زمینه های تیره باعث آزار چشم و خستگی آن می شود، از بکارگیری رنگ های تیره برای پس زمینه و رنگ های روشن برای متن ایمیل خودداری کنید.

    4-   از رنگ های به کار رفته در لوگو سایت و یا آرم شرکت برای ارسال ایمیل تبلیغاتی استفاده کنید : 

    این کار منجر به تبلیغ بیشتر وب سایت شما و به خاطر سپردن آن برای کابران خواهد شد.

    5-   اندازه تصاویر را کوچک انتخاب کنید : 

    رزولوشن استاندارد تصاویر برای ایمیل های تبلیغاتی 70dpi  می باشد که البته این اندازه بر اساس نیاز شما تنظیم می شود. کوچک نگاه داشتن تصاویر منجر به کم حجم ماندن آنها و بالا رفتن سرعت لود ایمیل شما خواهد شد.

    6-   متن خود را جدا از تصاویر قرار دهید : 

    اگر متن خود را نزدیک به تصاویر قرار دهید، ارسال ایمیل تبلیغاتی  شما خیلی حرفه ای نخواهد بود و همه چیز درهم به نظر می آید. فضای سفیدی را بین متن و تصاویر در نظر بگیرید تا همه چیز نظم خود را داشته باشند.

    7-   از فونت های استاندارد استفاده کنید :  

    ممکن است فونت هایی که شما با یک پکیج گرافیکی از اینترنت دانلود می کنید در کامپیوتر شما خیلی زیبا به نظر بیایند اما آیا تمام کاربران این فونت را دارند؟ اگر کامپیوتری فونت به کار رفته را نداشته باشد برای آن یک جایگزین در نظر می گیرد و این تغییر باعث بهم ریختگی ظاهر ایمیل شما خواهد شد. از فونت های رایجی مثل Arial, Times New Roman, Georgia, Verdana و Tahoma استفاده کنید.

    8-   Call to action ها را در معرض دید قرار دهید : 

    CTA های خود را با فونت بولد و با رنگ پس زمینه روشن قرار دهید. بهتر است رنگ دکمه ای که برای کلیک آن در نظر می گیرید با رنگ دکمه عضویت در تضاد باشد. CTA های خود را با فرمت TXT نیز تکرار کنید تا مطمئن شوید کسانی که ایمیل را با تلفن همراه و یا دیگر ابزارهایی که ممکن است تصاویر را به خوبی نمایش ندهند، مشاهده می کنند آن ها نیز CTA های شما را می بینند.

    9-  متن خود را به صورت right-justified بنویسید :

    بسته به نوع زبان راست و یا چپ چین بودن متن خود را تعیین کنید. راست چین بودن متن، ایمیل را خیلی تمیز تر از متن های وسط چین نشان می دهد. شما می توانید تیتر ها و زیر تیتر های خود را وسط چین کنید.

     

     

     

  • 16 نکته مهم در ارسال ایمیل تبلیغاتی

    یکی از منابع ارزشمند کنار دست همه ما که شاید خیلی به آن توجه نمی کنیم ایمیل های مشتریانمان می باشد. آیا در مورد سودآوری ارسال ایمیل تبلیغاتی اطلاعاتی دارید؟ خیلی از کمپانی ها به تنهایی و فقط با ایمیل مارکتینگ محصولات خود را به فروش می رسانند. البته برای ارسال ایمیل تبلیغاتی نیاز به ابزاری می باشد که استفاده از آن ها می تواند تا حد زیادی سودآور باشد.  نکات زیر را در ارسال ایمیل تبلیغاتی حتما رعایت کنید.

    ارسال ایمیل تبلیغاتی

    1-  ارسال ایمیل در زمان های ثابت

    2-  ارسال ایمیل تبلیغاتی در مناسبت ها

    3-  خوانندگان در روزاهای سه شنبه و چهارشنبه ساعات 14 الی 16 ایمیل را بیشتر چک می کنند

    4-  با قوانین اسپم آشنا شوید

    5-  در صورت ذکر تاریخ، از تاریخ جاری و شمسی استفاده نمائید.

    6-  ایمیل ها را شخصی سازی کنید

    7-  استفاده از Double Opt-in در اشتراک خبرنامه هایتان

    8-  هرگز نه لیست ایمیل خریداری کنید و نه بفروشید

    9-  با خوانندگان خود همراه باشید

    10-  ارسال ایمیل با خط موضوع کوتاه اما گیرا

    11-  ارسال خبرنامه های مرتبط و یا با موضوعات دنباله دار

    12-  لینک های خبرنامه را قبل از ارسال چک کنید و مطمئن شوید درست عمل می کنند

    13-  ارائه مزایا به مشترکین جدید

    14-  کاربران را تشویق کنید که شما را به WhiteList خود اضافه کنند

    15-  مشتریان غیرفعال را حذف کنید

    16-  پاسخ هایی که مشتریان به ایمیل هایتان می دهند چک کنید

    منبع

  • روش های موثر در ارسال ایمیل تبلیغاتی

    ارسال ایمیل تبلیغاتی امروزه مورد استفاده ی اکثر بازاریابان اینترنت و هم چنین کسانی که می خواهند با هزینه ی کم، محصولات خود را تبلیغ کنند قرار گرفته است. ما در این جا چند روش موثر در ارسال ایمیل تبلیغاتی به شما ارائه می دهیم.

    1. یک وبلاگ درست کنید و در داخل وبلاگ، آدرس سایت اصلی خودتان را وارد کنید و آدرس وبلاگ را در ایمیل های خود هنگام ارسال ایمیل تبلیغاتی  قرار دهید.

    2. آدرس وب سایت خود را به صورت تصویر درآورید با برنامه Photoshop . البته نباید بعد از قرار دادن تصویر آدرس سایت خود بر روی آن لینک آدرس سایت را قرار دهید.

    3. راه بهتر هنگام  ارسال ایمیل تبلیغاتی استفاده از سایت هایی که لینک را کوتاه می‌کنند و یک لینک مستعار و کوتاه دیگری به شما می‌دهند است. از این لینک در ایمیل استفاده کنید و اگر لینکتان بلاک شد سایت شما سالم باقی می‌ماند.

    سایت هایی که لینک را تغییر می‌دهند عبارتند از:

    www.goo.gl

    www.tinyurl.com

    www.abe5.com

    www.tiny.cc

     مثال: به سایت www.goo.gl  رفته و در کادر آن آدرس سایت را وارد کنید. سپس بر روی دکمه Shorten  کلیک کنید به طور مثال آدرس این وبلاگ http://ishopmarketing.blogfa.com/به لینکhttp://goo.gl/PDtPfu  تبدیل شده است. سپس لینکی که این سایت به شما می دهد را در ایمیل وارد می کنید.

    4.  ايميل‌های مخاطبین صد در صد معتبر و حقيقي باشد

     اگر آدرس دریافت کنندگان ايميل‌های شما غير واقعی و سوخته باشد، احتمال اسپم شدن ايميل های شما را هنگام ارسال ایمیل تبلیغاتی افزايش مي‌ دهد.

    روش های بررسی صحت آدرس ایمیل در ارسال ایمیل تبلیغاتی

    1. استفاده از سرویس های آنلاین تعیین صحت آدرس ایمیل:

    مثل سایتverifyemailaddress.org البته در این سایت تنها می توان یکی یکی از صحت ایمیل ها با خبر شد و قسمت Bulk Email Verification دارای هزینه بالاتری است.

    استفاده از نرم افزارهای مخصوص صحت یابی آدرس ایمیل: 

    نرم افزارهای زیادی وجود دارد از جمله

    1st Email Address Verifier

    Maxprog eMail Verifier

    2. بهترین نرم افزار email verifier است که نسخه رایگان این نرم افزار محدود بوده و تنها 20 ایمیل را صحت یابی می کند. نسخه کرک شده این نرم افزار نامحدود است.

    3. آخرین و بدترین روش، دل به دریا زدن و ارسال یک ایمیل تستی به لیست ایمیل ها است و در صورتی که ایمیل Failure Notice دریافت شد آن ایمیل معتبر نیست و از لیست آدرس ایمیل ها هنگام ارسال ایمیل تبلیغاتی حذف کنید.
  • ارسال ایمیل تبلیغاتی و راه های موثر آن

    ارسال ایمیل تبلیغاتی و راه های موثر آن

    ارسال ایمیل تبلیغاتی بخشی از فرآیند گسترده ی بازاریابی اینترنتی است. ارسال ایمیل تبلیغاتی عبارت است از ارسال ارسال انبوه ایمیل برای رسیدن به هدفی خاص، به افرادی که خودشان ابراز تمایل کرده اند. در واقع ایمیل، تبلیغی برای یک محصول یا خدمات نیست بلکه تبلیغی برای یک صفحه از سایت تان است. بنابراین هدف آن هدایت افراد به سایت تان، جهت معرفی خدمات، محصولات، شناساندن مارک و آرم تجاری و یا جلب بازدید کننده برای سایت یا وبلاگ تان است.

    ما در این جا چند روش موثر را برای بهبود بازاریابی اینترنتی شما ارائه می دهیم:

    • از نرم افزارهای مناسب برای ارسال ایمیل تبلیغاتی استفاده کنید

    بهترین روش برای ارسال ایمیل تبلیغاتی استفاده از یک نرم افزار ایمیل مارکتینگ حرفه ای است، زیرا استفاده از روش های دیگر مثل یاهو و یا جی میل محدویت های خاص خود را دارند زیرا اگر بیشتر از یک حد مجاز در روز ایمیل ارسال کنید شما به عنوان اسپمر شناخته خواهید شد و حساب کاربری شما مسدود خواهد شد در حالی که استفاده از نرم افزارهای حرفه ایی ارسال ایمیل تبلیغاتی این نقص را ندارند و باعث کاهش احتمال اسپم شدن ایمیل های ارسالی شما، افزایش سرعت ارسال ایمیل، امکان شخصی سازی ایمیل ها و... می شوند.

    • با روش های علمی و صحیح، لیست جامعی از آدرس ایمیل مشتریان خود تهیه کنید

    شما می توانید با قرار دادن فرم ثبت نام در وب سایت خود باعث شوید که لیست آدرس ایمیل های شما جامع تر شود و یا با قرار دادن لینک ثبت نام در تبلیغات آنلاین خود آدرس ایمیل های بیشتری را جمع آوری کنید. در روابط روزانه ی خود نیز می توانید هر کسی را که ملاقات می کنید آدرس ایمیلش را دریافت کنید و هزاران راه دیگر که باعث می شود که تعداد آدرس ایمیل های لیست شما افزایش یابند.

    • برای ایمیل خود محتوای موثر ایجاد کنید

    محتوای ایمیل خود را می توانید با قرار دادن تجارب خود در کسب و کارتان، معرفی محصولات خود، مقالات آموزشی در زمینه ی کاریتان و مصاحبه با افراد متخصص و موفق در حوزه کاری خودتان موثر تر و جذاب تر کنید.با ارسال ایمیل تبلیغاتی با محتوای بهتر می توانید مشتریان بیشتری را جذب کنید.

    • کمپین ایمیلتان را ایجاد کنید.

    در این بخش که آخرین مرحله از ارسال ایمیل تبلیغاتی است شما باید اطلاعات ایمیلی را که می خواهید ارسال کنید، وارد کنید. این اطلاعات شامل نام کمپین، موضوع ایمیل، نام فرستنده ایمیل، وارد کردن آدرس ایمیل خودتان می باشد. سپس باید قالب ایمیل خود را طراحی و محتوای ایمیل تان را وارد کنید و سپس تنظیمات مربوط به تاریخ و ساعت ارسال ایمیل تان را وارد کنید.

  • حفظ مشتری با استفاده از ارسال ایمیل تبلیغاتی

    برای پیشرفت در کسب و کارتان فرقی ندارد که فعالیت شما در زمینه ی یک موسسه‌ی مشاوره‌ی بازاریابی، یک مرکز نرم‌افزاری، یک مجتمع آموزشی، نمایندگی فروش اتومبیل، مغازه‌ گل فروشی، رستوران یا حتی یک گروه موسیقی باشد. در هر صورت موفقیت و سود بیشتر به ایجاد مشتریان وفادار و ایجاد علاقه در آن ها با استفاده از ارسال ایمیل تبلیغاتی چندین برابر می شود در حالی که هزینه ی زیادی هم برایتان نخواهد داشت.

    در هر کسب و کاری، روش‌های ارتباط با مشتری اهمیت بسزایی دارند. امروزه بهترین راه ارتباط با مشتری ارسال ایمیل تبلیغاتی است.

    محاسبات آماری نشان می‌دهد که برای تبدیل یک مراجعه کننده معمولی به یک مشتری، شرکت‌ها دست کم به برقراری ۶ یا ۷ تماس نیاز دارند. به یاد داشته باشیم که این تماس‌ها هم وقت‌گیر و هم پرهزینه است. در این مرحله است که ارسال ایمیل تبلیغاتی به عنوان مهم‌ترین بخش فعالیت بازاریابی شرکت‌ها وارد عمل می‌شود.

    در واقع ارسال ایمیل تبلیغاتی بازدید کنندگان را به مشتریان وفادار دائمی تبدیل می کند اهمیتی ندارد که مشتریان و بازدیدکنندگان چگونه اطلاعات شرکت شما را می‌یابند. ممکن است شما برای ورود به موتورهای جستجو مبالغی را پرداخت کرده باشید، یا حمایت از یک خبرنامه را به عهده گرفته باشید، یک لیست خبری را اجاره کرده باشید، تبلیغات بنری، فلایرها یا حتی از کارت‌پستال استفاده کرده باشید. در هر ارسال ایمیل تبلیغاتی حرف اول را می‌زند. این روش امکان سرمایه‌گذاری شرکت شما را در دیگر شیوه‌های پرهزینه و وقت‌گیر بازاریابی فراهم کرده، روند بازگشت سرمایه را، به ازای هر ریالی که صرف جذب مشتری و ایجاد یک ارتباط تجاری سودآور می کنید، بهبود می‌بخشد

    برخلاف نامه های معمولی، ارسال ایمیل تبلیغاتی هیچ هزینه‌ ی اضافی ندارد و می‌توانید به سادگی روابط جدیدی را بر اساس ارزش های مشتریان خود پایه‌گذاری کنید و مطمئن باشید که این روابط، حامی و مکمل نام شرکت و عامل متمایز کننده‌ی شما از شرکت‌های رقیب خواهد بود.

    روش‌های ارتباطی شما می‌تواند شامل خبرنامه، تبلیغات اختصاصی محصولات و خدمات، اطلاعیه‌ی فروش، معرفی خدمات جدید، دعوت‌نامه به مناسبت مراسم مختلف، کارت‌های تبریک و بسیار بیش‌تر از این ها باشد.

    ارسال ایمیل تبلیغاتی، راهی آسان و کم‌هزینه برای برقراری روابط سریع و دوام با مشتری است. مزایای این روش دور از تصور شما است. در واقع شما با ارائه‌ی اطلاعات و آموزش به مشتری این ذهنیت را در او ایجاد می‌کنید که فقط شما هستید که می‌توانید به درستی نیازهای او را برآورده کنید. و حتی از این هم مهم‌تر این‌که ممکن است آن ها شما را به عنوان یک صاحب‌ نظر و خبره در این کار به شمار بیاورند. با این کار ضمن ایجاد اعتماد، درهای روابط دوجانبه با مشتری گشود شده، آن ها مسایل و مشکلات خود را با شما در میان می‌گذارند.

    با اطلاعاتی که از مشتریان خود به دست می‌آورید، به تامین نیازهای جاری آن ها قادر می‌شوید، پیشنهادهای فروش اختصاصی خود را تنظیم کرده، رقبای خود را پشت سر می‌گذارید. در این فرایند به برخی فرصت های پنهان در حیطه‌ی فروش که تاکنون به آن نپرداخته بودید نیز واقف می‌شوید.

     

Go To
Page Size