• نکاتی در مورد مقابله با اسپم در ارسال ایمیل تبلیغاتی

    ارسال ایمیل تبلیغاتی امروزه در بازاریابی اینترنتی اهمیت ویژه ایی دارد.اسپم شدن این گونه ایمیل ها اثر نا مطلوبی در بازاریابی اینترنتی و کسب و کار شما می گذارد.

    در این جا روش‌هـایی برای دریافت نکردن اسپم در ارسال ایمیل تبلیغاتی به شما ارائه می دهیم

    با در نظر گرفتن برخی نکات، تعداد اسپم هـا را  در ارسال ایمیل تبلیغاتی می توان کاهش داد. اسپم هـا ارتباط مستقیمی با ویروس‌هـا نداشته و حتی ممکن است ایمیل‌هـایی که از منابع معتبر ارسال شده اند نیز در زمره این گروه قرار گیرند.

    قبل از ارسال آدرس ایمیل به صورت آنلاین، باید به دنبال قوانین و حریم خصوصی یک سایت مورد نظر گشت. سایت‌هـای شناخته شده دارای یک لینک خاص روی سایت خود به منظور آشنایی کاربران با سیاست‌های آن سایت در خصوص نحوه برخورد با اطلاعات ارسالی هستند. باید قبل از ارسال ایمیل تبلیغاتی آدرس ایمیل خود یا دیگر اطلاعات شخصی، آن را مطالعه نمود و از اینکه مالکان یا مسئولان سایت قصد انجام چه کاری را با اطلاعات ارسالی دارند آگاه شوید.

    زمانی که برای دریافت خدمات یا صورت حساب جدید عملیات وارد شدن انجام می شود، ممکن است بخشی گزینه‌ها به صورت پیش فرض انتخاب شده باشند که در خصوص محصولات یا سرویس‌هـای جدید به آن آدرس ایمیل ارسال شود. بنابراین در صورتی که آنان به همان وضعیت باقی بمانند، به زودی حجم زیادی از نامه‌های الکترونیکی دور از انتظار، ارسال خواهد شد.

    باید قابلیت فیلترینگ برنامه‌ها و سرویس‌های پست الکترونیکی در ارسال ایمیل تبلیغاتی را شناسایی و به کار برد. در بسیاری موارد می توان آدرس یا دامنه‌های ناخواسته را بلوک کرد.

    هرگز روی لینک‌های موجود در یک اسپم نباید کلیک کرد. با کلیک لینک ارسالی توسط یک اسپم، صرفا معتبر بودن آدرس ایمیل به اطلاع آنان رسانده شده است. گزینه (عدم عضویت یا لغو اشتراک) نیز روش دیگری به منظور جمع آوری آدرس‌های ایمیل معتبر است. در این روش با استفاده از تیترهای جذاب کاربران تشویق به دیدن عکس، فیلم و... می شوند. بسیاری از کاربران کنجکاو نیز فریب این روش را می خورند و در نهایت به دام این اسپم ‌ها می افتند. توجه کنید که آلوده شدن شما به این نوع هرزنامه‌ها دوستان و کسانی را که با آنها ارتباط ایمیلی دارید، آلوده می کند. پس همه نکات را که به امنیت شما در ارسال ایمیل تبلیغاتی کمک می کند جدی بگیرید. همچنین تلاش کنید که اطلاعات خود را مرتب به روز کنید.

    در  ارسال ایمیل تبلیغاتی باید مراقب ایمیل‌هـا با فرمت اچ تی ام ال نیز بود. بسیاری از شرکت ‌ها این ایمیل‌هـا را همراه با یک فایل گرافیکی لینک شده ارسال می کنند. زمانی که برنامه سرویس گیرنده ایمیل، اقدام به دانلود گرافیک می کند، آنان می دانند که ایمیل باز شده است. با غیر فعال نمودن گزینه دریافت اتوماتیک گرافیک در ایمیل و مشاهده ایمیل‌هـا با فرمت صرفا متن، می توان پیشگیری لازم را در خصوص این مساله انجام داد.

    از آدرس ایمیل خود هنگام ارسال ایمیل تبلیغاتی محافظت کنید. هیچ دلیلی ندارد که در هر سایتی می روید ایمیل خود را وارد کنید. البته این اتفاق ممکن از در حالت پر کردن فرم های کاغذی هم برای شما بیافتد. به عنوان مثال ممکن است به رستوران یا هتلی رفته باشید و در برگه اطلاعات هتل یا کارت نظر دهی رستوران از شما بخواهند که ایمیل تان را وارد کنید.

    اکثر وب سایت‌هـا برای ارائه خدمات رایگان از کاربر می خواهند حساب کاربری رایگان با ایمیلی معتبر بسازد. اما هزینه این خدمات رایگان به شکل دیگری باید پرداخت شود. بسیاری از شرکت‌هـا این آدرس‌های ایمیل را جمع آوری کرده و ایمیل فهرست‌هـای مختلفی می سازند که متناسب با علاقه کاربران دسته بندی شده است. این ایمیل فهرست‌هـا به شرکت‌های تبلیغاتی و تجاری فروخته می شوند. به این صورت کاربران ناخواسته درگیر این تجارت پرسود شده و روزانه ده‌هـا هرزنامه دریافت می کنند.

    وقتی برای ثبت نام در یک سرویس اینترنتی اطلاعات خود را وارد می کنید، به گزینه‌هـایی که به صورت پیش فرض انتخاب شده اند دقت کنید. در برخی مواقع این وب سایت‌هـا از شما سوال می کنند که می توانند به صورت مرتب خبرنامه خود را برای شما ارسال کنند. با عدم انتخاب این گزینه‌هـای پیش فرض از دریافت خبرنامه‌هـا و تبلیغات روزانه و هفتگی این وب سایت‌هـا راحت شوید.

    استفاده از فیلتر در ارسال ایمیل تبلیغاتی مفید است. بسیاری از شرکت‌هـای سرویس ایمیل به شما این امکان را می دهند که ایمیل‌های دریافتی خود را پالایش کنید. این کار می تواند بر اساس یک کلمه یا یک عبارت مشخص صورت گیرد. پیام را به عنوان اسپم گزارش کنید. همان طور که گفته شد بسیاری از سایت‌هـای ارائه دهنده خدمات پست الکترونیکی این امکان را به شما می دهند تا نامه‌هـای ناخواسته‌ای را که دریافت می کنید فیلتر کرد تا با این کار دیگر آن ها را دریافت نکنید. با این کار از این پس این ایمیل‌هـای ناخواسته به پوشه اسپم ایمیل شما می رود. برخی سرویس‌هـا این خدمات را ساده‌تـر و هوشمندتر ارائه می کنند. به عنوان نمونه در سرویس جی میل کاربر می تواند با انتخاب پیام دریافتی و فشار دادن دکمه Report messages as spam، ایمیل را به بخش مربوط به هرزنامه‌هـا بفرستد و پس از آن اطمینان حاصل کند که ایمیل‌هـای مشابه (از نظر عنوان و فرستنده و گاهی محتوا) در بخش اصلی ایمیل جمع نخواهند شد.

  • 10 روند بازاریابی ایمیلی در سال2017:

    تقریبا یک سال کامل پیش رو داریم و حالا وقت این است که یک نگاه تازه به اهداف کسب‌و‌کار خود بیاندازیم. این‌ که چگونه می‌خواهیم گام‌هایی در‌جهت رسیدن به اهداف‌مان برداریم؟ این که آیا کسب‌و‌کار‌‌مان پیشرفت کرده‌است یا هنوز در‌حال یافتن روند بازار مورد‌نظر خود هستیم؟

    بازاریابی ایمیلی یا همان ایمیل مارکتینگ بعد از مدتی افت‌ و ‌خیز و موفقیت‌ها و شکست‌ها ، اکنون دوباره با تمرکز بیشتر در‌سراسر جهان استوار گشته است، به‌طوری که سال 2016، سال بزرگی در طراحی و هدایت این نوع بازاریابی به‌شمار می‌رود.

    1-پشتیبانیGmail از پرس‌و‌جوی رسانه‌ای:

     Gmail برای مدت طولانی خود را به لیگ خدمات ایمیلی جدید با رویکردهای عاقلانه نزدیک کرده ‌بود اما در سال جدید یک تغییر‌گردش عالی برای خدمات پستی به‌شمار می‌ رود. اکنون‌ با دنبال‌کردن برخی‌از مشاهدات و طراحی‌های استاندارد افزوده ‌شده و پشتیبانی‌ از آن می‌توانید یک طیف تازه‌ای برای مشترکین ارائه دهید.

     Gmail احتمالا به‌خاطر دو جنبه‌ی مهم به خدمات پستی خود اضافه نموده است: یکی به‌عنوان پشتیبانی از مشتریان وب‌سایت و دیگری برای پشتیبانی از جست‌و‌جوهای طولانی‌مدت در برنامه‌های تلفن‌همراه. با این دو عامل، طراحان و بازاریابان قادر به تضمین تجربه‌ی کاربری بزرگی در دسکتاپ و تلفن‌همراه خواهند‌بود.


    2-تلفن‌همراه، دستگاهی برای باز‌کردن ایمیل خواهد‌شد:

    تا سال گذشته 49‌ درصد از ایمیل‌ها در تلفن‌همراه باز‌شده‌اند. اما در سه ماهه‌ی آخر سال این رقم افزایش چشمگیری داشت. در سال 2016 دسترسی به تلفن‌همراه و باز‌شدن ایمیل‌ها درآن رشد عظیمی داشته است. تجارت‌هایی را دنبال کنید که دسترسی آسان‌تر به موبایل داشته باشند تا دسکتاپ‌های بزرگ. علاوه بر‌این با گسترش سریع نرم‌افزارهای ابری ، دسترسی به ایمیل‌ها، کوچک‌تر از فضای موبایل و فراتر از دستگاه‌ها و مکان‌های موجود خواهد ‌شد.

    3-تاکید بیشتر بر شخصی‌سازی:

    درحقیقت زمانی بازاریابی ایمیلی در میان مردم محبوب شد که با فناوری‌های جدید، بازخورد فعال و سریع به کاربر داده‌شد. ارسال انفجاری ایمیل‌ها مدت هاست هیچ نتیجه موثری ندارد و تنها به بازخورد منفی کاربر کمک می‌کند. دریافت‌کنندگان ایمیل، به پیام‌هایی که به سلیقه شخصی، اولویت‌ها، تمرکز بر منطقه خاص آن‌ها و نه فقط خطاب نامشان؛ علاقه دارند. ایمیلی که جذاب باشد به احتمال زیاد به موفقیت بزرگی درکسب‌و‌کارتان منجر خواهد‌شد.


    4-تاکید بیشتر بر محتوای ویدئویی و انیمیشن :

    ویدئو و انیمیشن، برای جلب‌توجه بیشتر به ایمیل توسط مشترکین است. علاوه‌بر جلب‌توجه در یک نگاه، می‌توانید از عناصر پویا برای راهنمای دریافت‌کنندگان یا ارائه پیشنهادات استفاده کنید. فراموش نکنید که بهره‌گیری از اشیای در‌حال حرکت مانند تایمر، نرخ کلیک را فوق‌العاده بالا می‌برد.

    5-توجه به زیبایی حتی در جزییات یک قانون است :

    بر طراحی و جلوه‌های بصری وب، تمرکز کنید در واقع هیچ‌کسی دیگر به ایمیل و متن ساده علاقه‌مند نیست. در‌حال‌حاضر ایجاد ایمیل‌های طراحی زیبا به‌لطف ابزارهای موجود، بسیار آسان است. ترکیب مناسبی از فضای سفید و رنگ‌های متمایز ایجاد کنید، بدون‌شک راه‌های بسیاری برای شناخت زیبایی ‌شناسی وجود دارد.

    6-استفاده از قالب‌های ایمیلی مدولار یک قانون است:

    قالب‌های طراحی‌شده‌ی مدولار را برای ایجاد تنوع در نگاه عاقلانه مشترکین اضافه کنید. هدف از استفاده‌ی قالب‌های مدولار این است که گزینه‌های طراحی برای ویرایش، بسیار سریع و آسان هستند. در‌نتیجه تجدید‌نظر در ظاهر ایمیل به‌راحتی و با صرف زمان اندک، انجام خواهد‌شد.

    7-رسانه‌های اجتماعی و بازاریابی ایمیلی بیشتر ‌و ‌بیشتر در‌هم تنیده خواهد ‌شد:

    به‌گفته‌ی بسیاری از استفاده‌کنندگان این شبکه‌ها، رسانه‌های اجتماعی یک اتلاف وقت بالقوه یا یک حماقت در برند‌سازی به‌شمار می‌روند و ایمیل‌ها جدی‌تر گرفته می‌شوند. بدیهی‌است، دراین زمان احیای ایمیل با استفاده از روش‌های طراحی جدید نقش بزرگی در رونق کسب‌و‌کارها دارد.

    با بررسی های انجام شد در سال 2016 می‌توان فهمید که بازاریابی ایمیلی و رسانه‌های اجتماعی بیش از پیش در‌هم تنیده‌شده‌اند و البته پیش‌بینی می‌شود در ماه‌های آینده بیشتر و بیشتر شود. ناگفته نماند که رسانه‌های اجتماعی، محیطی ایده‌آل برای ساخت لیست ایمیل‌ها و محتوای آنهاست.

    8-ایمیل‌های تعاملی به‌همراه افزدونی‌ها:

    در‌حال‌حاضر، ایمیل‌هایی که با کاربر تعامل بیشتری دارند، مشترکین را بیشتر جلب خواهند ‌نمود. با تضمین تعامل کاربر، بازاریابان ایمیلی می‌توانند با اطمینان بالاتری کسب‌و‌کار خود را از طریق نرخ کلیک‌ها رونق دهند.

    رویدادهای ساده‌ای مانند تصاویر و انیمیشن‌های rollovers که می‌تواند توسط یک کلیک یا حرکت موس توسط گیرنده ایمیل انجام‌شود، یک نوع سرگرمی و خاطره‌ی ماندگار ایجاد خواهد‌کرد. بینش و مهارت خلاق، کلید موفقیت در چنین ایمیل‌هاست.

    9-وقت خداحافظی با ایمیل‌های دسته‌ای و انفجاری است:

    ایمیل‌هایی که برای تمام مشترکین ایجاد شده و بدون در‌نظر‌گرفتن اولویت‌های فردی ارسال می‌شود، ایمیل‌های دسته‌ای و انفجاری نامیده می‌شود. چنین ایمیل‌هایی به‌عنوان یک استراتژی مبارزات انتخابی از دوران گذشته کنار گذاشته خواهد‌شد.

    10-ردیابی استوار و عمیق:

    در نهایت ردیابی اثربخش ایمیل‌ها براساس خواسته‌های مصرف‌کننده مهم‌تر از همیشه خواهد‌بود. درک دقیقی از اطلاعات مربوط به بازکردن ایمیل‌ها، قابلیت دسترسی از طریق نرخ کلیک‌ها و مقایسه عناصر مختلف و میزان خروجی کسب‌و‌کار از دریافت کنندگان ایمیل، همه این‌ها و بسیاری از داده‌های دیگر، می‌تواند معیارهایی به شما در پیگیری نتایج بدهد.

    حال بیایید نتیجه‌گیری کنیم:

    نهایتا، تمرکز خلاق و رویکرد سیستماتیک است که یک کمپین ایمیلی ایستا در برابر دیگر رقیبان می‌سازد. با فناوری‌های درحال تحول و روش‌های طراحی، بازاریابی ایمیلی یکی از مناطق سریع و موثر در بازاریابی دیجیتال خواهد‌بود.

     

  • ارسال ایمیل تبلیغاتی+اینفوگرافی

    ارسال ایمیل تبلیغاتی می تواند یکی از راه های ارزشمند در بهبود اوضاع کسب و کار شما باشد.

    از طریق ارسال ایمیل تبلیغاتی می توانید، پیشنهادات خود را با مشتریان مطرح کنید و آن ها را مایل 

    به استفاده از محصولات یا خدمات کنید. در اینفوگرافی زیر اطلاعاتی به شما در زمینه ایمیل مارکتینگ داده شده است و شما خواهید فهمید که چرا ایمیل مارکتینگ برای شما مفید و ارزشمند است. 

  • 5 سوالی که پاسخ آن ها ایمیل های شما را جذاب تر می کند :

    در ارسال ایمیل تبلیغاتی موارد زیادی هستند که باعث می شوند کمپین شما با استقبال بهتری رو به رو شود. محتوای ایمیل های شما از هر نوعی که باشد باید سلیقه مخاطبین شما در آن لحاظ شده باشد. در غیر این صورت پاک شدن و حتی لغو عضویت ایمیل هایتان چیز دور از ذهنی نیست.

    این 5 سوال را قبل از طراحی هر بار ارسال ایمیل تبلیغاتی از خود بپرسید و با توجه به پاسخ آن ها ایمیل های خود را طراحی کنید

    1- محصول و یا خدمات برای چه جامعه هدفی طراحی شده است؟

    پاسخ این سوال به شما دید درستی برای تولید محتوا و طراحی بصری و ... می دهد. به فرض مثال اگر شما برای خانم های خانه دار محصولی تولید کرده باشید، بهتر است محتوای تولیدی شما اعم از عکس، فیلم، متن و ... با فضای روحی و علایق و سلایق زنان خانه دار همسو باشد. باید رنگ ها را هوشمندانه انتخاب کنید، بیان مناسبی داشته باشید و در کل ایمیل شما به شکلی باشد که بتواند یک خانم خانه دار به خرید مشتاق کند. پس جامعه هدفتان را بشناسید و روانشناسی آن را به درستی انجام دهید

    2- چه عنوانی برای تیتر ایمیل ارسالی جذاب تر است؟

    ایمیل هایی که در نوار موضوع مطلب جذابی ندارند شانس زیادی در باز شدن نخواهند داشت.برای عنوان ایمیل زمان صرف کنید و بهترین تیتر را انتخاب کنید. یک تیتر مهیج و جالب همیشه طرفدار دارد. کوتاه، کمی مجهول و به روز بنویسید

    3- آیا از عکس های خوبی استفاده کرده ام؟

    مسلما عکس ها تاثیر زیادی در ایجاد علاقه و البته اشتراک گذاری ها دارد. از عکس های زیبا و مرتبط و با کیفیت استفاده کنید. فراموش نکنید تا حد امکان حجم عکس ها را پایین بیاورید.کاربران بین بستن یک ایمیل و انتظار بیش از حد برای باز شدن بستن را انتخاب می کنند.

    4- آیا نحوه ی باز شدن و ارائه ایمیل ها در موبایل بهینه سازی شده است؟

    دنیای امروز دنیای وسایل هوشمند و ارتباطات هوشمند است. تلفن های همراه در عمق لحظات و روزمرگی های مردم نفوذ کرده و به یک جز لاینفک تبدیل شده است. آمار ها نشان می هد بالای 70 درصد ایمیل ها توسط موبایل ها و دستگاه های هوشمند باز شده اند، لذا دقت کنید که ایمیل هایتان حتما در موبایل باز شوند و ظاهر زیبایی داشته باشند.

    5- اگر ایمیل به اشتراک گذاشته شود اعضای جدید چگونه اضافه می شوند؟

    ایمیل های شما باید دارای نام، امضا و لوگو باشد و حتما دکمه Call-To-Action داشته باشد تا مخاطبان جدید بتوانند به عضو سرویس ایمیلی شوند. دقت کنید که برای این منظور باید از یک دکمه که به راحتی و سریع این کار انجان دهد استفاده کنید و در نقاط و زمان های مختلف به مخاطبان یاد آوری کند.
    رعایت این نکات به شما بینش بسیار خوبی برای ارسال ایمیل تبلیغاتی خواهد داد.

  • ارسال ایمیل تبلیغاتی : یک مدل ارزشمند

     

    در طول سال ها، خیلی از متدهای تبلیغات درگیر فانتزی های عمومی شده اند. تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات رادیویی، مارکتینگ مستقیم. اما در حال حاضر اینترنت از تبلیغات بنری تا صفحات اجتماعی ثابت کرده است که ارسال ایمیل تبلیغاتی مقرون به صرفه، موثر و هدفمند ترین ابزار تبلیغات است.

    اگر نمیدانید چرا پس به خواندن ادامه دهید :

    حقایقی درمورد ارسال بازاریابی :

    ارسال ایمیل تبلیغاتی دست آورد مالی بسیار خوبی به ازای هر ارسال برای شما به ارمغان می آورد.

    حتی در اقتصاد لرزان تنها روش موثری است که کسب و کارها می توانند با اطمینان در آن پول بیشتری صرف کنند.

    در سال 2012 ارسال ایمیل تبلیغاتی 1.1 بیلیون کسب و کار را شامل میشد.

    نزدیک 90 درصد ایمیل ها دریافت می شوند.

    اخیرا بر اساس یک نظر سنجی بزرگ مشخص شده است، به طور متوسط 50 درصد مردم بر روی لینک ها کلیک میکند زیرا یک محصول آنها را علاقه مند می کند.

    چند نکته درباره ارسال بازاریابی ایمیلی : 

    بازاریابی ایمیلی فوق العاده مقرون به صرفه است :

    یک ابزار تبلیغاتی به صرفه مثل ارسال ایمیل تبلیغاتی وجود ندارد. هزینه ارسال بسیار پایین است و حتی وقتی شما ارسال های بیشتری داشته باشید پایین تر هم می آید. نسبت به تبلیغات در تلویزیون و رادیو و روزنامه ارسال ایمیل تبلیغاتی یک معامله پر سود است.

     

    بازاریابی ایمیلی کاملا هدفمند است :

    چه نوع دیگری از تبلیغات این امکان را برای شما فراهم میکند تا هر مشتری را با نام خودش صدا بزنید و چیزهایی که میخواهند و نیاز دارند را برایشان تهیه کنید؟

    فقط روش ارسال بازاریابی ایمیلی به شما امکان ارتباط فرد به فرد با مشتریانتان را میدهد.

     

    بازاریابی ایمیلی در هر زمانی قابل پیگیری است :

    وقتی که شما ارسال ایمیلی را بررسی می کنید، شما می توانید بفهمید چه زمانی ایمیل شما باز شده و بر روی لینک آن کلیک شده است.گزارشات برای شما یک کار بزرگ انجام می دهد. تصویری سریع از اینکه چگونه کمپین شما این کار را در ساده ترین راه ممکن انجام میدهد.

    در اینجا یک تصویر از گزارش BENCHMARK  کمپینی ایمیلی قرار داده شده است.

     

    بازاریابی ایمیلی یک دسترسی گسترده دارد:

    ارسال ایمیل تبلیغاتی هیچ مرزی ندارد و شما می توانید به هرکسی در هر جای جهان پیام به طور راحت و موثر پیام ارسال کنید.

     

    بازاریابی ایمیلی انعطاف پذیر است :

    هیچ نوع دیگری از بازاریابی انبوه به شما آزادی برای ارسال عکس،ویدیو، نوشته، لینک و چیزهای بیشتر را نمی دهد. شما می توانید ایمیل هایتان را با تعدادی گرافیک که استادانه درست شده همراه کنید...

    بنچ مارک به شما اجازه می دهد ویدیوها را در ایمیلتان قرار دهید. قرار دادن دموی محصول ویترین خدمات شماست که این ویژگی فقط از طریق ارسال ایمیل تبلیغاتی امکان پذیر است

  • 5 مزیت ارسال ایمیل تبلیغاتی:

    ارسال ایمیل تبلیغاتی در هزاران مورد از کسب و کارهای کوچک و بزرگ استفاده می شود.

    کسانی که با ارسال ایمیل تبلیغاتی آشنا نیستند، ممکن است ندانند که چرا این روش در میان صنایع مختلف محبوب است.در اینجا 5 مورد را ذکر می کنیم تا متوجه شوید چرا این روش وسیله ای حیاتی در کسب و کار است.

     

    1-کم هزینه بودن

    یکی از مزایای آشکار ارسال ایمیل تبلیغاتی کم هزینه بودن آن نسبت به روش های دیگر تبلیغات است. هیچ روش دیگری اعم از تبلیغات در مجلات و بیلبوردهای تبلیغاتی و تلویزیون و ...وجود ندارد که بدون پرداخت هزینه های بالا بتوان از آن استفاده کرد. در نهایت مبلغ پرداختی شما برای ارسال ایمیل به هزاران نفر بسیار ارزان تر از روش های دیگر تبلیغات خواهد بود.

    2 -هدف قرار دادن طرفداران برند شما

    ارسال ایمیل تبلیغاتی یکی از روش هایی است که مخاطبان می توانند درخواست برای دریافت آن بدهند.

    به طور کلی، کسب و کارها از پلت فرم هایی استفاده می کنند که فقط برای کسانی که ثبت نام کرده باشند ایمیل ارسال کند. این عمل با بالا بردن نرخ تبدیل اجازه می دهد در یک کسب و کار فقط کسانی که قبلا به این برند علاقه نشان دادند را هدف قرار دهند.

    3-بخش بندی 

    بسیاری از متخصصین بازاریابی با خوشحالی به کسانی که بتوانند گروه خاصی را هدف قرار دهند هزینه پرداخت می کنند. برای مثال اگر برای مردمی که در منطقه خاصی زندگی می کنند و شما برای آن عده محتوای خاصی در نظر گرفته باشید، این سیستم بسیار موثر و مفید می باشد.این در حالی است که برای ارسال مطالب ورزشی، باید کسانی را هدف قرار دهیم که به این حوزه تعلق خاطر بیش تری دارند.لیست ایمیل های بخش بندی شده برای برند هایی که در مورد مشتریان خود اطلاعاتی کسب کرده باشند فوق العاده شگفت انگیز است و بازاریابانی که از این تاکتیک استفاده می کنند، می توانند توانایی فروش خود را به بقیه نشان بدهند.

    4-روش Call to Action

    ارسال ایمیل تبلیغاتی یک روش عالی برای بهره بردن از فروش آنی است. پلت فرم های بازاریابی زیادی وجود ندارد که برای مشتریان این امکان را فراهم کند که بتوانند با زدن دو کلیک از مرحله مشاهده به مرحله خرید بروند. با یک CTA  (جملات کوتاه وسوسه انگیز) و قرار دادن لینک پرداخت مستقیم در خبرنامه های ایمیلی خود می توانید چرخ فروشتان را به حرکت درآورید.

    5-ساخت آسان

    ارسال ایمیل تبلیغاتی مستلزم یک تیم بزرگ تکنیکال و مغزهای متفکر نیست تا به موفقیت برسد. مسلما کمپین های ایمیلی که با فیلم ها، تصاویر، قالب های فانتزی و ... همراه هستند جذاب ترند اما هنوز بعضی از موفق ترین کمپین های تبلیغاتی از متن های بسیار ساده که مطلقا بر محتوا تاکید دارند استفاده می کنند و این نکته نشان می دهد در هر صورت محتوای خوب مهم ترین شاخصه ارسال ایمیل تبلیغاتی است.

  • چهار روش فوق العاده در ارسال ایمیل تبلیغاتی

    آیا می دانید روش ارسال ایمیل تبلیغاتی چگونه بهترین راه را در بازاریابی اینترنتی ارائه می دهد و یا چگونه نرخ بازکردن ایمیل را افزایش می دهد؟

    در اینجا چهار نکته کارامد در ارسال ایمیل تبلیغاتی را به شما معرفی می کنیم :

    •  استفاده از گوگل آنالیتیک، برای دریافت تصویری واقعی تر

    اگر شما هم کمی در زمینه موتورهای جستجوگر مثل گوگل مطالعه کرده باشید حتما نام گوگل آنالیتیک را شنیده اید. شاید برایتان کمی ناملموس باشد که به کمپین خود گوگل آنالیتیک را اضافه کنید  اما آیا تمایل دارید که بعد از ارسال ایمیل تبلیغاتی ، بدانید چه کسانی ایمیل شما را کلیک کردن و یا چه لینک هایی بیشتر کلیک شده اند و ....؟. با این ابزار شما می توانید مشترک خود را فراتر از ایمیل خود پیگیری کنید . شما می توانید ببینید که آن ها به کدام صفحات رفته اند، چه چیزهایی خریداری کرده اند و برای خرید از کدام سایت بیشتر استفاده کرده اند و یا کدام سایت برای آن ها بی استفاده شده است.

    در ارسال ایمیل تبلیغاتی با گوگل آنالیتیک، شما می توانید همه چیزرا یک گام جلوتر وواقعی تر ببینید.

    •  آدرس ایمیل های ارسالی تان را به طور مداوم چک کنید

    شما با استفاده از نرم افزارهای ارسال ایمیل تبلیغاتی به راحتی می توانید کمپین خود را ایجاد کرده و آن را ارسال و بعد آنالیز کنید، اما چه پاسخی به ایمیل و خبرنامه شما خواهد آمد ؟

    اغلب مشتریان ممکن است برای اطلاع از محصولات شما، از آدرس ایمیلتان  استفاده کنند و یا حتی ممکن است از آدرس لغو اشتراک، استفاده کنند

    آیا شما ایمیل های ارسالی تان را چک می کنید ؟

    شما باید از ایمیل های خوانده شده وحتی ایمیل هایی که درخواست لغو اشتراک  داده اند و یا آن هایی که شما را اسپم کرده اند، مدام آگاه باشید.

    •  ایمیل هایتان را براساس فروش مشتری ها بخش بندی کنید

    ایمیل هایتان را براساس فروش مشتری ها بخش بندی کنید. وقتی در کمپین خود از گوگل آنالیتیک استفاده می کنید، علاوه بر این که می توانید ببینید که چه محصولاتی به فروش رسیده است، می توانید محصولی را که از همه بیشتر به فروش رسیده است را در لیست خود قرار دهید. همچنین می توانید فعال ترین مشتری خود را شناسایی کنید.

    شما می توانید از این لیست در یک کمپین جدید با محصولات کاملا جدید هم استفاده کنید

    با بخش بندی ولیست کردن ایمیل های خود باعث می شوید که تعداد کسانی که لغو اشتراک را کلیک می کنند، کاهش پیدا کنند.

    • آرشیوی از ایمیل های ارسالی خود درست کنید

    آرشیو ایمیل در واقع محلی ست که مشتریان شما می توانند با مراجعه به آن به ایمیل ها و خبرنامه ای تبلیغاتی گذشته شما دسترسی پیدا کنند ودر واقع آرشیو ایمیل به صورت یک صفحه ماندگار و ثابت است که هر کسی با جستجو در گوگل می تواند به آن دسترسی پیدا کند بازریابی اینترنتی با ارسال ایمیل تبلیغاتییعنی این.

    گام اول این است که خبرنامه هایی  که در گذشته ارسال کرده اید را آنلاین کنید، این کار باعث می شود که شما تصویری از عملکرد و محصولات فروخته شده شرکت خود در گذشته داشته باشید.

    گام دوم این است که در صفحه ی اصلی آرشیو خود جایی برای ثبت نام خبرنامه هم قرار دهید.

    این کار به شما این شانس را می دهد که مشتریان زیادی از طریق ارسال ایمیل تبلیغاتی، جذب شما شوند.

     

     

  • 8 قدم تا ارسال ایمیل تبلیغاتی

    ارسال ایمیل تبلیغاتی می تواند یک راه سودآور برای رسیدن به مشتریان بیشتر باشد. برای ایجاد کمپین تبلیغاتی موثر، شما باید دقیق و واضح هدفتان از ارسال ایمیل تبلیغاتی را در کمپین های خود نمایان کنید. می توانید در متن ایمیل تبلیغاتی خود از لحنی دوستانه و شخصی استفاده کنید تا خواننده به شما و آنچه ارائه می دهید جذب شود .

    در این جا می خواهیم همه مواردی که را که در شروع ارسال ایمیل تبلیغاتی لازم است برای شما توضیح دهیم:

    1- انتخاب عنوان موضوعی که خواننده را به خود جذب کند :

    موضوع باید به طور مشخص محتوای اصلی ایمیل تبلیغاتی شما را نشان دهد. به طور مثال زمانی که برای فروش ویژه خود اقدام به ارسال ایمیل تبلیغاتی می کنید، موضوع خود را می توانید عنوانی مشابه "فروش ویژه محصولات تنها تا آخر این هفته" انتخاب کنید.

    از عبارات، نمادها و الفاظی که صرفا برای کسب درآمد و گول زدن خواننده است خودداری کنید زیرا منجر به اسپم شدن ایمیل هایتان می شود.

    2- پیشنهادات و محصولات فروشی را با رنگ های متمایز و در ابتدای ایمیل خود قرار دهید :

    این کار به مشتریان شما کمک می کند تا اطلاعات مورد نیاز را ببینند و به آن سمتی که هدف شما است به آسانی هدایت شوند بدون آن که نیازی به جستجو در ایمیل داشته باشند.

    3- از جملات جذاب در کمپین تبلیغاتی خود استفاده کنید :

    به طور مثال اگر محصولی برای تخفبف دارید، می توانید در ایمیل خود بنویسید "برای دریافت تخفیف 20 درصدی این محصول اینجا را کلیک کنید" با این جمله خواننده را به کلیک کردن مشتاق می کنید.

    4- ایجاد احساس فوریت در ارسال ایمیل تبلیغاتی : 

    دریافت کنندگان ایمیل بیشتر تمایل دارند به پیشنهادات شما عمل کنند، اگر در این پیشنهادات فوریتی مثل محدودیت زمان باشد، آنها مشتاق به انجام آن و یا کلیک بر روی آن خواهند شد.

    5- ایمیل های تبلیغاتی خود را با لحن دوستانه بنویسید :

    این کار این احساس را به خواننده القا می کند که می تواند به شما اعتماد کند و ارتباط دوطرفه داشته باشد و این موضوع آنها را به خرید از شما و بازدید از سایتتان جذب می کند. به طور مثال اگر هدفتان از ارسال ایمیل تبلیغاتی، معرفی محصولات مراقبت از پوست کودکان می باشد، می توانید از جمله ای تاکیدی مانند " آیا اهمیت مراقبت از پوست کودکان خود را می دانید؟ " و یا  " آیا می دانید پوست کودکان را همیشه باید نرم نگاه دارید ؟ " استفاده کنید.

    6- کمپین های تبلیغاتی بهتر است خیلی طولانی نباشند :

    اکثر خواننده گان ایمیل های تبلیغاتی زمان کمی در حدود 3 تا 5 ثانیه برای مرور خبرنامه ها صرف می کنند اگر در این زمان خبرنامه آنها را جذب کند، زمان بیشتری را صرف خواهند کرد. از لیستهای عددی، بولت و در کل متن های مفید و مختصر بیشتر استفاده کنید.

    7- در ارسال ایمیل تبلیغاتی از فونتهای رایج که خواندن آنها آسان است استفاده کنید :

    اگر خواندن ایمیل شما برای خواننده سخت باشد به راحتی آن را از لیست ایمیل های خود حذف می کند.

    از دستور زبان و تلفظ های صحیح در همه جا استفاده کنید.

    8- خبرنامه های تبلیغاتی باید شامل اطلاعاتی درباره شما و نحوه تماس با شما نیز باشد :

    این فرصتی است تا خواننده بتواند با شما در ارتباط باشد و اگر سوالاتی بیشتری داشتن بتواند مطرح کند. همچنین این کار احساس اعتماد بیشتری در مورد معتبر بودن شما و کمپین تبلیغاتی شما به خواننده می دهد

  • نکاتی که ارسال ایمیل تبلیغاتی را به سرعت به صعود می رساند

    با گسترش فضای مجازی استفاده از تبلیغات اینترنتی راهی موثر با هزینه ی بسیار کم است که باعث بهبود روند کسب و کار شده است. همان طور که دقت کردید در ارسال ایمیل تبلیغاتی هم مانند هر فعالیت دیگری سلسه مراتب وجود دارد. با پیدا کردن این سلسله مراتب ها می توان کارها را ساده تر کرد. در ابتدای راه نام و ایمیل ارسال کننده، اعتماد مشتری را به نام تجاری شما جلب می کند و یک حس اعتبار نسبت به شما و کسب و کارتان برایش ایجاد می شود. سپس موضوع ایمیل جذاب ترین و مهم ترین عامل در باز شدن ایمیل های شما توسط کاربران می باشد، حالا بعد از این دو قدم بزرگ بهتر است این بار به فکر نگه داشتن مشتری در ایمیل خود باشید. یعنی کاری کنید که مشتری بیشتر از 15 ثانیه وقت صرف مطالعه ایمیل شما کند. بله 15 ثانیه. آمار های جهانی نشان می دهد متوسط زمانی که یک کاربر بعد از باز کردن ایمیل برای خواندن آن وقت می گذارد، 15 الی 20 ثانیه است، در این زمان او نهایت 50 کلمه را اسکن می کند و تمام این مدت مدام چشمش در حال پریدن از این تصویر به آن تصویر است و هیچ گاه از ابتدا تا انتهای خبرنامه را نمی خواند، اغلب ما حتی یک صفحه از کتاب درسی خود را با دقت از ابتدا تا انتها نمی خواندیم چه برسد به ایمیل های تبلیغاتی که اصولا با عجله و در حین کارهای روزمره به آن ها سر می زنیم. این یعنی هرچه ایمیل شما دارای المان های گرافیکی باشد، احتمالا مشتری را بیشتر درگیر خود می کند، چون برای او مسلما درک خواسته ارسال کننده با چرخیدن در المان ها گرافیکی، راحت تر و جذاب تر است تا اسکن 50 کلمه یا خواندن 1 الی 2 جمله. اما به یاد داشته باشید در استفاده از رنگ ها باید قانون هارمونی رنگ ها  را رعایت کنید و بیش از حد ایمیل را شلوغ نکنید. زیرا به همان اندازه که یک ایمیل فقط متنی مشتری را خسته می کند، ایمیل شلوغ و پر از رنگ های تند و تصاویر گوناگون مشتری را فراری می دهد.برای ارسال ایمیل تبلیغاتی بهتر، در ادامه نکاتی را ارائه می دهیم که با استفاده از آن ها می توانید روند کار خود را بهبود بخشید.

    1. از کدهای جاوا در در ارسال ایمیل تبلیغاتی استفاده نکنید. با انجام این کار ممکن است ایمیل شما به عنوان اسپم شناخته شود.
    2. سعی کنید محتوای خبرنامه ی شما در ارسال ایمیل تبلیغاتی بیشتر از کد های HTML باشد.
    3.  از فرستادن ایمیل، با متن طولانی به شدت پرهیز کنید به جای توضیحات طولانی بهتر است مشتریان خود را با یک یا چندین لینک به سایت اصلی خود هدایت کنید.
    4. اگر از یک ایمیل شرکتی برای ارسال ایمیل تبلیغاتی استفاده می کنید بهتر است اعتبار دامنه ی ایمیل خود را تعیین کنید تا از ورود ایمیل های ارسالی تان به شاخه ی اسپم جلوگیری کنید.
    5. اگر در ارسال ایمیل تبلیغاتی از کلمات انگلیسی استفاده می کنید میان کلمات فاصله نیندازید.
    6. در موضوع ایمیل خود از کلمات اسپم،apple, test  استفاده نکنید زیرا باعث می شود ایمیل ارسالی شما به شاخه ی اسپم برود.

    در مقالات بعدی نکات کلیدی دیگری در مورد ارسال ایمیل تبلیغاتی به شما ارائه خواهیم داد.

  • ده راه هوشمندانه برای پیشرفت در ارسال ایمیل تبلیغاتی

    هنگام ارسال ایمیل تبلیغاتی متاسفانه هرسال به دلیل از بین رفتن برخی ایمیل ها،که یکی از دلایل آن انتقال از یک شرکت به شرکت دیگر است، ممکن است پایگاه داده ی ایمیل مارکتینگ شما 25% کاهش بیابد و بازاریابی اینترنتی شما کمی با رکود مواجه شود.

    ما با ارائه 10 روش ساده تا حد زیادی لیست ایمیل شما را برای ارسال ایمیل تبلیغاتی ارتقا می دهیم

    1 . محتوای ایمیل شما بسیار مهم است، اگر شما می خواهید مشتریان خود را حفظ کنید و باعث شوید که مشتریانتان شما را به دوستان خود و دیگران هم توصیه کنند بهتر است که محتوای ایمیل خود را به بهترین شکل قرار دهید تا مشتریانتان جذب ایمیل شما شوند با این کار لیست ایمیل خود را گسترش خواهید داد.

    2. دائما آنلاین باشید و در سایت از وب فرم ها استفاده کنید تا ایمیل های متعددی را برای ثبت نام جمع آوری کنید و ارسال ایمیل تبلیغاتی مفید تری داشته باشید.ش

    3. یک نسخه رایگان از خدمات و یا کالای رایگان خود تهیه کنید و آن را در اختیار کاربران قرار دهید تا با خدمات شما بیشتر آشنا شوند

    4. به دیگر سایت های مشابهه خود متصل شوید تا بتوانید ایمیل های بیشتری را از منابع جدید خود  جهتارسال ایمیل تبلیغاتی جمع آوری کنید

    5. از صفحه فیس بوکتان برای ترویج کسب وکارتان و ترویج  ایمیل مارکتینگ خود استفاده کنید و یک تب جدید علاوه بر تب ورود به فیس بوک برای ثبت نام نیز قرار دهید

    6. لیست قدیمی مشتریان خود را چک کنید و از آن ها بخواهید که اگر اطلاعات تماسشان تغییری کرده است به شما اطلاع دهند و اگر بعد از یک بازه زمانی مناسب از آن ایمیل پاسخی دریافت نکردید آن را حذف کنید و آدرس ایمیل جدید جایگزین آن کنید وبا ارسال ایمیل تبلیغاتی به آن ها کسب و کار خود را رونق بخشید.

    7. از مشتریان سابق خود بپرسید به چه دلیل شما را رها کردن، و سعی کنید نقاط ضعف خود را برطرف نمایید

    8. به مشتریان ثابت خود جهت تشویق و جذب بیشتر، در ارائه خدمات خود تخفیف و هدایا بدهید

    9. هنگام ارسال ایمیل تبلیغاتی به مشتریان اینترنتی خود اطمینان دهید که سیستم امنیتی سایت شما قابل اعتماد است و اطلاعات پرداختی آن ها محرمانه است.

    10.یک ویبینار تشکیل دهید و قبل از اینکه خدمات خود را معرفی کنید از شرکت کنندگان بخواهید که ثبت نام کنند و ایمیل آدرس آنها را ثبت کنید.

     

Go To
Page Size